Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:06:38 GMT

این ۴ ستاره و فقط یک انتخاب؛ خوشحال باشیم یا ناراحت؟

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۷۱۸۱

این ۴ ستاره و فقط یک انتخاب؛ خوشحال باشیم یا ناراحت؟

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش در حالی رقابت های لیگ ملت ها برای ایران به پایان رسید که یک نام غیرمنتظره به عنوان ستاره ایران در این تورنمنت معرفی شد. امین اسماعیل نژاد که از همان هفته اول توانست خود را به ترکیب شروع کننده برساند و در اکثر مسابقات عملکرد خیره کننده‌ای از خود ارائه دهد.

اسماعیل نژاد در حالی ستاره ایران در لیگ ملت ها لقب گرفت که پیش از آغاز مسابقات پیش‌بینی می‌شد که صابر کاظمی یعنی دقیقاً هم پستی او در چنین وضعیتی قرار داشته باشد اما مصدومیت این بازیکن و البته فرم نه چندان خوب او باعث شد که اسماعیل نژاد از فرصت استفاده کرده و تمام معادلات را بر هم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته دوم به بعد هم یک ستاره دیگر به نام بردیا سعادت به اردوی تیم ملی والیبال اضافه شد و تا پایان رقابت‌ها شاگردان بهروز عطایی را همراهی کرد. تا اینجا از سه پشت خط زن فوق العاده نام بردیم اما این همه دارایی های والیبال ایران در این پست محسوب نمی شود چراکه امروز پوریا یلی نیز با عملکرد فوق العاده خود برابر قطر نشان داد که او هم می تواند شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی در مسابقات بزرگ باشد. همه اینها در حالی است که ما امیر غفور را هم در این پست در اختیار داریم که هنوز از مسابقات ملی خداحافظی نکرده است.

در انجا وضعیت ۴ پشت خط زن فوق العاده و البته جوان والیبال ایران را بررسی می کنیم.

*امین اسماعیل نژاد
بعد از لیگ ملتهای فوق العاده‌ای که امین اسماعیل نژاد پشت سرگذاشت شاید دیگر کمتر کسی باشد که به توانایی های بالای این بازیکن شک داشته باشد. اسماعیل نژاد قطعاً بعد از این عملکرد فوق العاده گزینه اول بهروز عطایی در پست پشت خط زن برای مسابقات قهرمانی جهان محسوب می‌شود اما او خوب میداند که رقبای بسیار سرسخت و خوبی در این راه دارد.

*صابر کاظمی
صابر کاظمی بازیکنی است که طی یک سال گذشته نام خود را به عنوان یکی از پدیده های والیبال ایران بر سر زبان‌ها انداخته و گزاف نیست اگر بگوییم که او نقش اصلی را در قهرمانی چند ماه پیش تیم بهروز عطایی در مسابقات آسیایی ایفا کرد. کاظمی قطعاً به دنبال این است که در مسابقات پیش رو جایگاه خود را در تیم ملی از اسماعیل‌نژاد پس بگیرد.

*بردیا سعادت 
اگرچه این ستاره جوان طی یکی دو سال اخیر با برخی حواشی دست و پنجه نرم کرده اما نمی‌توان منکر استعداد بالای بردیا سعادت شد. بردیا قطعاً با وجود ناکامی در رفتن به المپیک و بعد قهرمانی جهان ناامید نخواهد شد و در سالهای پیش رو یکی از مهمترین مدعیان تیم ملی در پست پشت خط زن خواهد بود.

*پوریا یلی
یلی یکی از مهم ترین ستاره های فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران بود و نقش مهمی در صعود پیکان به فینال مسابقات ایفا کرد. او امروز نیز بالاتر از بردیا سعادت در ترکیب شروع کننده تیم ملی ب والیبال ایران قرار گرفت و امتیازآورترین بازیکن زمین هم بود. اما به طور قطع تمام اهداف و آرزوهای پوریا یلی به حضور در تیم ملی ب معطوف نمی شود و او طی سالهای آینده برای رسیدن به تیم اول از هیچ سعی و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بردیا سعادت صابر کاظمی والیبال ایران اسماعیل نژاد بردیا سعادت فوق العاده پشت خط زن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد حسین نژاد هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • (تصاویر) مسابقات والیبال در گِل
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد