Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@05:29:55 GMT

شکست بانوان هندبال ایران مقابل کامرون

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۷۳۶۳

شکست بانوان هندبال ایران مقابل کامرون

فرارو؛ ملی‌پوشان هندبال بانوان ایران مقابل کامرون شکست خوردند.

به گزارش فرارو، تیم ملی هندبال بانوان ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی به مصاف تیم قدرتمند کامرون رفت و با نتیجه ۴۲ بر ۲۹ تن به شکست داد.

در این دیدار بازیکنان کامرون با جثه‌های تنومند خود از ابتدا ملی‌پوشان ایران را تحت فشار قرار دادند و نیمه اول با نتیجه ۲۰ _ ۱۲ به سود کامرون به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم نیز این کامرون بود که به لطف قدرت بدنی بالای خود، نتیجه را به سود خود به اتمام رساند تا در پایان ۶۰ دقیقه نتیجه ۴۲ _ ۲۹ به سود کامرون رقم بخورد.

بانوان ملی‌پوش ایران در دیدار نخست خود مقابل افغانستان به پیروزی رسیده بودند و در آخرین دیدار مرحله گروهی باید روز پنجشنبه به مصاف آذربایجان بروند.

ترکیب تیم ملی بانوان ایران در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی را هانیه لک، فاطمه خلیلی، آرزو محمدی، مینا وطن‌پرست، ساناز رجبی، آرزو کیانی‌آرا، مریم یوسفی، اسرا زندی، حدیثه نوروزی، بهار ایزدگشب، نوریه عباسی، الناز قاسمی، مهربان بدوی، مژگان قهرمانی، شقایق ظفری و ستاره رحمانیان تشکیل می‌دهند.

ملی پوشان ایران با حضور مسعود ظهرابی (مدیر فنی)، زهرا حاج انز‌هایی (مشاور فنی)، مونتسرات پوچه‌دیاز (مربی)، طاهره مبری (سرپرست) و نسترن ابریشم‌کار (پزشکیار) به عنوان کادر فنی عازم قونیه شده اند.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مردادماه ۱۴۰۱ به میزبانی قونیه برگزار خواهد شد

منبع: فرارو

کلیدواژه: هندبال بازی های همبستگی کشور های اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)

در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم