Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران پس از پیروزی برابر تیم قطر گفت: می‌دانستم این مسابقه چالش خوبی برای بازیکنان ایران خواهد داشت و خوشبختانه از عهده این دیدار برآمدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، عظیم جزیده پیروزی تیم ملی ب در نخستین مسابقه از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را به مردم ایران، فدراسیون و بازیکنان تبریک گفت و اظهار کرد: هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطر در رقابت‌های چلنج کاپ حضور داشته و بسیار تیم قابل احترامی است. می‌دانستم این مسابقه چالش خوبی برای بازیکنان ایران خواهد داشت و خوشبختانه از عهده این مسابقه برآمدند.

وی با تاکید بر این که بازیکنان تیم ملی ب در نخستین مسابقه خود خیلی خوب ظاهر شدند، تصریح کرد: بازی تدارکاتی چندانی که بازیکنان را تحت فشار گذاشته باشد نداشتیم و این دیدار فرصت خوبی بود تا با شناخت نقاط ضعف و قوت تیم و البته با ریکاوری بهتر در ادامه، بازی‌های بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی ب در پایان خاطرنشان کرد: صد درصد تجزیه و تحلیل فنی و روانی از مسابقه با قطر خواهیم داشت تا بتوانیم برای بازی بعد محکم‌تر و منظم‌تر بازی کنیم.

تیم ملی ب والیبال ایران امروز (سه‌شنبه 18 مرداد) در نخستین مسابقه خود در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست سه بر صفر قطر شد.

تیم ملی ب والیبال ایران ساعت 11 و 30 دقیقه روز پنج‌شنبه 20 مرداد در دومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف پاکستان می‌رود.

منبع: دانا

کلیدواژه: برای بازی تیم ملی ب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو دفاع وسط سرخپوشان، گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان دو بازیکنان ممتاز و موثر برای پرسپولیس محسوب می‌شوند و درخشش آنها همواره الهام بخش دیگر بازیکنان این تیم است.

کنعانی‌زادگان که در این بازی در پست همیشگی خود بازی می‌کرد و مقابل حمله‌وران نساجی آنقدرها هم به دردسر نیفتاد، در پایان مسابقه با سوت داور این چنین به شادی برخاست.

او در ابتدا سمت علیرضا بیرانوند رفت و خوشحالی‌اش را با او تقسیم کرد و سپس طرف هواداران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه وطنی را گرفت و در نهایت با نشان دادن آسمان به نوعی پیغام خود را به عکاسان حاضر در گوشه و کنار ورزشگاه وطنی رساند که لطفی پشت پیروزی پرسپولیس در ورزشگاه وطنی بوده است.

مسابقه‌ای که قرمزها با یک یار کمتر موفق به پیروزی در آن شدند. آن هم در شرایطی که حتی در مسابقه یازده به یازده هم به نظر می‌رسید نساجی شانس زیادی برای متوقف کردن پرسپولیس دارد.

عکس‌ها: معین نادری

دیگر خبرها

  • میلاد از همان اول حق کاپیتانی را ادا کرد
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • عبادی‌پور: هفته نخست لیگ ملت‌ها جنگ جهانی داریم
  • شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • عبادی‌پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)