Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته المپیک طی حرکتی قابل ستایش اقدام به گردآوری عکس های بی نظیر استاد ابوالقاسم فارسی، پیر دیر عکاسان ایرانی کرده است

در سال 1952 کاروان ورزشی ایران برای دومین بار در مسابقات المپیک حضور پیدا کرد، چند عکس از آرشیو استاد فارسی که به همت کمیته المپیک گردآوری شده است را مرور می کنیم؛ عکس هایی از المپیک هلسینکی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، کاروان ورزش ایران در المپیک 1952 هلسینکی عملکرد خوبی داشت و 7 مدال گرفت که 3 تای آن نقره بود.

در این مسابقات بزرگترین قهرمان ما محمود نامجو که 3 دوره متوالی قهرمان وزنه برداری جهان شده بود محسوب می شد و او در این بازی ها به عنوان دوم دست پیدا کرد و نقره گرفت.

مرحوم تختی هم از دیگر قهرمانانی بود که در این مسابقات مدال نقره گرفت.

غلامرضا تختی پایین تر از کوریدزه روس در سکوی دومیمحمود نامجو بعد از 3 قهرمانی متوالی در دنیا در رده دوم المپیک ایستاد و علی میرزایی از ایران هم سوم شدغلامرضا تختی و قهرمانان کشتی کنار امیرحسین فردوس، فیروز پژهان، پطروس نظربیگی و جهانبخت توفیق

در عکس اصلی مطلب، افرادی شناخته شده با شماره مشخص شده اند:

2- حسین عرب 3- رهنوردی 4- غلامرضا تختی 6- جهانبخت توفیق 7- احمد وفادار 8- رییس کمیته المپیک 9- محمود ملاقاسمی 10- جلال منصوری 12- محمد مهدی یعقوبی 13- صائیم آریکان، سرمربی ترک تیم ملی کشتی

اخبار داغ 

استقلالی ها، اول و آخر فهرست قهرمانی هستند رونمایی از شکار بزرگ پرسپولیس تا 48 ساعت آینده! / ادعای رسانه داخلی دوری شش هفته‌ای تیاگو آلکانتارا از میادین به دلیل مصدومیت حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی منچستریونایتد در دیداری دوستانه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • طرز پخت پاچه گاو توسط سه پدربزرگ هفتاد ساله هندی (فیلم)
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ۴ سازه‌ تاریخی آب ایران در انتظار ثبت جهانی
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!