Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@08:47:17 GMT

وقوع آتش‌سوزی در دشت برچی کابل

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۸۰۱۴

وقوع آتش‌سوزی در دشت برچی کابل

منابع از وقوع آتش‌سوزی در منطقه دشت برچی در غرب شهر کابل خبر می‌دهند. یک منبع با فرستادن نوارهای تصویری گفته است که این آتش‌سوزی عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اسد/مرداد) در پهلوی قصر صفا یک دکان تیل فروشی رخ داده است. به گفته‌ منبع، آتش‌سوزی در نخست از یک غرفه تیل فروشی آغاز شده و پس از آن که مردم روی آن آب ریختند، شعله ور شده و گسترش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع گفته است آتش به پایه‌ انتقال برق نیز سرایت کرده است. به گفته‌ منبع، تیم اطفاییه برای مهار آتش با تأخیر به ساحه رسیده است.  علت وقوع این آتش‌سوزی و میزان خسارات آن تاکنون مشخص نشده است. پیش از این نیز مسئولان محلی قندوز در شمال شرق کشور می گویند که در پی وقوع دو آتش سوزی جداگانه در یک سرای چوب‌فروشی در ولسوالی خان آباد و یک منزل مسکونی در شهر قندوز، ۱۲۰ هزار افغانی خسارت بر مالکین آنها وارد شد. باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان دشت برچی آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی وحشتناک در بازار بندرعباس (فیلم)

 

 

 

منبع : ایرنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم) آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس
  • آتش‌سوزی وحشتناک در بازار بندرعباس (فیلم)