Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن نامی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان داراب اظهار کرد: مدیریت بحران در شهرستان داراب به خوبی عمل کرده به گونه‌ای که علی رغم شدت بارش‌ها و خسارت‌های مالی هیچ خسارت جانی نداشتیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور نیز که همراه او به داراب سفر کرده بود نیز ضمن قدردانی از اقدام سریع و به موقع امدادگران هلال احمر داراب در سیل اخیر گفت: در لحظه‌های اولیه وقوع سیل بیش از ۵۰۰ نفر امدادگر در منطقه حاضر شدند و ارائه خدمت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرحسین کولیوند بیان کرد: اسکان موقت، توزیع مواد اولیه امدادی، ارزاق و دیگر اقلام مورد نیاز در اسرع وقت انجام گرفت و هلال احمر داراب توانست نمره قبولی از این رخداد طبیعی را کسب کند.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ادامه این سفر از ساختمان در دست ساخت امداد و اسکان در ورودی داراب بازدید و قول به اتمام ساخت آن را داد.

بازدید از بیمارستان قدیم داراب که مربوط به هلال احمر است، دیدار با مادر شهید سهیلی از خیرین هلال احمر و بازدید از سالن مدیریت بحران شهر داراب از دیگر برنامه‌های امروز داراب بود.

داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل مناطق سیل زده هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم «خاموشی» فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور نیروی زمینی ارتش از دانشکده و کلاس‌های خلبانی و فنی، ساختمان‌های در حال بازسازی و بازسازی و تجهیز شده، کتابخانه تخصصی، آشپزخانه و سایر قسمت‌های این مرکز بازدید کرد.

کد خبر 6096294 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • لحظه یافتن یسنا از زاویه دوربین کایت هلال احمر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • خطر در کمین کشور؛ ابر بارش در ۲۱ استان
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد