Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@17:25:57 GMT

فیفا پول قرارداد ویلموتس را نمی‌دهد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۸۱۹۰

فیفا پول قرارداد ویلموتس را نمی‌دهد؟

به گزارش ورزش سه، صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ درباره توافق فصل گذشته استقلال با سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی فصل گذشته توضیح داد: پیش از تاسوعا و امروز جلساتی داشتیم که خوشبختانه به نتایج بسیار خوبی رسیدیم و از همین جا از جناب آقای دکتر سجادی و دکتر پولادگر تشکر صمیمانه می‌کنم که با جدیت و همیت بسیار خوبی به ما و باشگاه استقلال کمک کردند و با يکديگر در جوی بسیار خوب تفاهماتی انجام دادیم که به نفع فوتبال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همانطور که قبلا هم گفتم حضور باشگاه ها به صورت فعال می‌تواند به توسعه فوتبال کمک کند؛ از‌ جمله حق پخش و تبلیغات محیطی که می‌تواند به افزایش درآمد و توسعه فوتبال کمک کند و این به نفع فوتبال باشد. به نتایج بسیار خوبی رسیدیم و صورت جلساتی امضا کردیم که انشاالله در نهایت به اطلاع علاقمندان فوتبال می‌رسانیم.

درودگر درباره جزئیات این تفاهم‌نامه گفت: جزئیات را فردا پس از جلسه نهایی به استحضار همه عزیزان خواهیم رساند و به ذی‌نفعان فوتبال اطلاع خواهیم داد اما چیزی که مسلم است این است که مجموعه تلاش ها به جهت این بود که منافع فوتبال حفظ شود.

او در واکنش به اینکه امروز روز آخر اعلام صلاحیت نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال است عنوان کرد: من هیچ اطلاعی ندارم و دخالتی هم نمی‌کنم. هر چه کمیته بدوی و استیناف و دستگاه های سه‌گانه یا چهارگانه تصمیم بگیرند مورد قبول و تایید ما هم هست.

وی سپس در خصوص چالش های پرونده ویلموتس برای فدراسیون فوتبال و اینکه مبلغ چطور پرداخت خواهد شد گفت: در حال حاضر نمی‌توانم دقیق اظهار نظر کنم چون به عنوان یک مسئول مطالعه درستی درباره موضوع نکردم و اطلاعاتم رسانه ای است. امیدوارم هر چه هست به نفع منافع کشور و منافع ملی انجام شود. این اتفاق افتاده و باید با عقل و درایت این موضوع را حل کنیم.

درودگر در مورد مطالبات فدراسیون از فیفا گفت: تا جایی که من می‌دانم مطالبات ما از فیفا بابت پیشنهادات عمرانی، عملیات اجرایی و جام جهانی است. نمی‌دانم می‌تواند شامل پرونده ویلموتس هم بشود یا خیر. همه این مسائل بستگی به نظر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و دوستان عزیزی دارد که در آن زمان در این زمینه زحمت کشیدند و مبادرت به عقد قرارداد کردند و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

مدیر بازاریابی سازمان لیگ در واکنش به اینکه آیا در مورد حق پخش جلسه ای با مسئولان صداوسيما داشته‌اند گفت: جناب آقای ماجدی در حال برنامه‌ریزی هستند و مطالعات و مذاکراتی هم داشتیم. فکر می‌کنم همین روزها کمیته ای برای حق پخش معرفی می‌شود که از نمایندگان چند باشگاه و فدراسیون فوتبال تشکیل می‌شود و این می‌تواند به ما کمک کند که در سال جاری به صورت جدی وارد این موضوع شویم.

او در خصوص هشدار AFC در مورد حق پخش گفت: من در حال حاضر از این موضوعات فدراسیون فوتبال اطلاع دقیقی ندارم. در مورد کسب مجوز حرفه‌ای موضوع حق پخش، بانوان و موضوع خود باشگاه ها از نظر ساختاری موضوعات اصلی است اما من تسلط کامل ندارم که اطلاعات دقیقی بدهم.

درودگر درباره زمان برگزاری سوپرجام توضیح داد: آقای مهدی اطلاع دادند که بعد از شروع مسابقه یا بعد از جام جهانی این بازی برگزار می‌شود.

او در خصوص وضعیت مطالبات سازمان لیگ از باشگاه پرسپولیس در تبلیغات محیطی گفت: ما مطالباتی نداریم و همه مبلغ را گرفتیم. در مورد فصل جدید هم مثل باشگاه استقلال در حال مذاکره هستیم و قطعا هر دو برای این کار همکاری و همیاری خواهیم داشت.

درودگر در واکنش به شکایت هیئت رئیسه پیشین از ترامپ با خنده پاسخ داد: واقعا شکایت شده؟ من اطلاع نداشتم. من از جزئیات شکایت باخبر نیستم و نمی‌دانم می‌توان از ترامپ شکایت کرد یا نه. حقوقی ها باید پاسخ بدهد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صادق درودگر مارک ویلموتس سرمربی فدارسیون فوتبال فدراسیون فوتبال سازمان لیگ حق پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏