Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد متقی عصر سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ و خارج کردن آن از مدار، منابع آب هفت شهر و ۳۴ روستای در مسیر این خط انتقال با کاهش جدی روبرو شده است و از مردم تقاضا می‌شود تا با صرفه‌جویی در مصرف تا رفع مشکل مسئولان این شرکت را در تامین آب یاری دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۰۰ لیتر بر ثانیه آب از چاه‌ها وارد شبکه توزیع می‌شود اما جوابگوی نیاز مردم نیست که برای رفع این مشکل تانکرهای آبرسانی از سراسر کشور فراخوان شده است و به زودی با اضافه شدن تانکرها، آبرسانی در نقاط مختلف استان تقویت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۴ تانکر مشغول آبرسانی در مناطق مختلف استان است و از آنجاکه شبکه توزیع آب در برخی از روستاها به دلیل سیلاب آسیب دیده است، تنش آبی در استان بیشتر شده و تانکرهای آبرسانی در تمامی نقاط استان به کار گرفته شده است.

متقی تصریح کرد: با این وجود چنانچه در شهرکرد آب به طبقات بالای مجتمع‌های آپارتمانی نمی‌رسد و آب در برخی از نقاط با افت شدید همراه است شهروندان می‌توانند برای دریافت آب‌های بسته‌بندی به اداره امور آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد واقع در خیابان کاشانی مراجعه کنند.

وی افزود: ۳۰ تانکر آبرسانی نیز از استان‌های دیگر در مسیر استان است که با رسیدن این تانکرها از روز چهارشنبه آب به صورت سیار در محلات شهرکرد توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، به سبب وقوع بارش‌های سیل‌آسا در چهارمحال و بختیاری، آب چشمه کوهرنگ که از چشمه‌های مهم و حیاتی این استان به شمار می‌رود گل‌آلود و از مدار آبرسانی خارج شده است. همین موضوع سبب ایجاد تنش آبی در هفت شهر و ۳۴ روستای این استان شده است و معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب را بر آن داشت تا برای پیگیری موضوع روز سه‌شنبه به این استان سفر کند و علاوه‌بر آن با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد تا ۸۰ تانکر آبرسانی از سایر استان‌های کشور به این استان اعزام شود.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری آب و فاضلاب آبرسانی سیار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری آب و فاضلاب آبرسانی سیار چهارمحال وبختیاری آب و فاضلاب آبرسانی سیار آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم) فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • واقعیت پیامک ذخیره سازی آب که تهرانی ها را نگران کرد چه بود؟
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی