Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:47:39 GMT

نجات مسافران اتوبوس توسط مامور پلیس + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۸۲۷۳

نجات مسافران اتوبوس توسط مامور پلیس + فیلم

یک مامور پلیس محلی در چین پس از آنکه اتوبوس به حرکت در آمده در خیابان را متوقف کرد به قهرمان محلی تبدیل شد. این مامور پلیس که خارج از وقت اداری کارش در خیابان حضور داشت با دیدن این اتوبوس بلافاصله وارد عمل شد و توانست آن را متوقف کند. این اتفاق در یکی از خیابان‌های شلوغ استان گیئوژو چین رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین خیابان تهیه شده عکس العمل استثنایی این مامور پلیس را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو در حالی که این اتوبوس رها شده در خیابان به سمت عقب حرکت کرده و هر لحظه احتمال وقوع حادثه‌ای خطرناک وجود دارد این پلیس با تلاش زیاد وارد آن می‌شود. او کنترل اتوبوس را در دست گرفته و آن را متوقف می‌کند.

بیشتر بخوانید

سقوط کودک از پنجره باز ماشین به خیابان + فیلم

این در حالی است که چند مسافر هنگامی که متوجه حرکت اتوبوس به عقب می‌شوند بلافاصله از آن پیاده می‌شوند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین راننده برای رفتن به دستشویی، اتوبوس را در گوشه‌ای از خیابان متوقف کرده بود. با این حال او فراموش کرده بود که ترمز دستی اتوبوشس را بکشد و به همین علت لحظاتی اتوبوس به سمت عقب حرکت کرد. ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد راننده نیز هنگامی که متوجه این اتفاق شد به سمت اتوبوس دویده و تلاش کرد خود را به پشت فرمان آن برساند.

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری اقدام تحسین برانگیز این مامور وظیفه شناس را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این اتفاق در خارج از وقت اداری این مامور پلیس رخ داد. با این حال این پلیس وظیفه شناس با واکنشی سریع جان تعدادی را نجات داد.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتوبوس شهری راننده اتوبوس مامور پلیس مامور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شبکه‌های خبری پاکستان، این حادثه صبح امروز در منطقه کوهپایه‌ای «دیامر» به وقوع پیوست.

پلیس اعلام کرد: این اتوبوس که تعداد سرنشینان آن حدود ۳۵ نفر شامل مرد، زن و بچه بود به علت سرعت غیرمجاز از جاده منحرف و به دره سقوط کرد.

منابع بیمارستانی بدون اشاره به شمار زخمی‌ها اعلام کردند: وضعیت جسمانی برخی مصدومان این حادثه مساعد نیست و احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

به گزارش پلیس، جسد قربانیان این حادثه از جمله چند زن و کودک از دره بیرون کشیده شد و نیرو‌های امدادی با توجه به مشکلات ناشی از فاصله جاده تا پایین دره در حال جستجو برای یافتن مابقی اجساد هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حماس: اگر آمریکا تصمیم بگیرد که جنگ متوقف شود، این اتفاق خواهد افتاد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • روایت‌هایی از نخستین شرکت‌های مسافربری | وقتی گاریخانه‌ها به گاراژ تبدیل شدند
  • این اتوبوس شمیران به در و دیوار می‌خورد
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر