Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در ادامه برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات دوومیدانی پنجمین دوره از بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی فرزانه فصیحی موفق شد ضمن شکستن رکورد ملی برای دومین بار پیاپی در یک روز، عنوان نایب قهرمانی این بازی‌ها را کسب کند.

فصیحی موفق شد در یک رقابت بسیار حساس و نفسگیر با ثبت حد نصاب ۱۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۲ ثانیه برای دومین بار پیاپی در یک روز رکورد ملی کشورمان در ماده ۱۰۰متر را ارتقا دهد و با قرار گرفتن در جایگاه دوم این مسابقات مدال نقره را به دست آورد.

فصیحی با ثبت این حد نصاب پس از آنکه در مرحله نیمه نهایی موفق شده بود با ثبت زمان ۱۱.۳۰ ثانیه رکورد ملی را که با زمان ۱۱.۴۴ ثانیه  در اختیار خودش بود ارتقا دهد، در یک روز برای دومین بار پیاپی به این مهم دست یافت.

همچنین تکتم دستاربندان در مرحله نهایی رقابت ماده ۸۰۰ متر در جایگاه ششم قرار گرفت و به کار خود پایان داد.

در این رقابت دستاربندان با ثبت زمان ۲:۱۱.۶۶ دقیقه عنوان ششم را کسب کرد. پیش از دستاربندان دوندگان کشورهای ترکیه و دو ورزشکار از مراکش در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش مردان نیز مهدی پیرجهان در مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع در جایگاه چهارم قرار گرفت و به کار خود پایان داد.

در این رقابت وی با ثبت زمان ۴۹.۳۵ ثانیه عنوان چهارم را کسب کرد. در این گروه پیش از پیرجهان دوندگان کشورهای قطر و ترکیه و الجزایر در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

مسعود کامران نیز با ثبت زمان۱۳.۸۱ ثانیه در رقابت دو ۱۱۰ متر با مانع به عنوان نفر پنجم از گروه خودش راهی مرحله نهایی شد. مرحله نهایی این مسابقه عصر فردا برگزار خواهد شد.

در این رقابت یعقوب ال‌یوها از کویت با ثبت زمان ۱۳.۵۶ ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت.

برچسب‌ها هاشم صیامی فدراسیون دو و میدانی ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هاشم صیامی فدراسیون دو و میدانی ترکیه هاشم صیامی فدراسیون دو و میدانی ترکیه مرحله نهایی ثبت زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله برگشت چهارمین دوره لیگ برتر رویینگ مردان باشگاه‌های کشور، امروز (هفدهم اردیبهشت) با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، ملوان نداجا، پترو پالایش سما و تی‌آر سی، در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

تیم رویینگ مردان دانشگاه آزاد اسلامی که با هدایت «افشین فرزام» سرمربی و «فرزین رضایی» مربی، قهرمان مسلم هر سه فصل گذشته لیگ برتر بود و پارسال کاپ آسیا را به خانه برد، امروز در مرحله برگشت نیز غوغا کرد و پیش از پایان رسمی رقابت ها، چهارمین بار قهرمان شد. ملوان نداجا و پترو پالایش سما نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

«امیرحسین محمودپور»، «حمیدرضا رضوانی»، «آریا سلیمان پور»، «امیررضا ابدالی» و «محمدرضا کریمی» ستارگان روئینگ دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر مردان در فصل ۱۴۰۲ هستند و «بهروز آرمان» نیز سرپرستی این تیم را بر عهده دارد. پرونده لیگ برتر رویینگ مردان، عصر امروز با برگزاری رقابت‌های پایانی بسته و آیین اختتامیه، اوایل خرداد سال جاری برگزار می‌شود.

همچنین مرحله برگشت لیگ برتر رویینگ بانوان باشگاه‌های کشور، فردا در حالی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود که تیم دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین است. «مهسا جاور»، «زینب نورورزی»، «آیگین کریمی» و «ساقی ملکی» با هدایت «افشین فرزام» سرمربی و «سمانه کرمی» مربی، برای تیم رویینگ بانوان دانشگاه آزاد اسلامی پارو می زنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی
  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی