Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@18:16:32 GMT

خبرنگاران حلقه وصل مردم و مسئولان هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۸۴۱۶

خبرنگاران حلقه وصل مردم و مسئولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید نصیر حسینی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: رسانه‌ها به مسائلی که برخی دغدغه آن را ندارند، به راحتی می‌پردازند و نقد می‌کنندو

وی با بیان اینکه، مثلاً مسئله حجاب به وسیله رسانه‌ها مطرح می‌شود، گفت: فرهنگ سازی در راستای جمعیت و کاهش نزاع و تبعات ناشی از آنها از طریق رسانه‌ها مطلوب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: به معیشت خبرنگاران باید توجه شود و خبرنگاران نیز باید دلسوزانه صدای مردم را به گوش مسئولان برسانند.

وی با بیان اینکه نمره رسانه‌های استان خوب است و به مسائل مختلفی پرداخته می‌شود، گفت: شاید مطالبی باشد که ما نتوانیم مطرح کنیم، اما رسانه‌ها با جرأت مطرح می‌کنند و رسالت رسانه‌ها و خبرنگاران، آگاه سازی است و این آگاه سازی در ابعاد مختلف انجام می‌شود.

حسینی تصریح کرد: مردم بر اساس این اطلاعات تصمیم گیری می‌کنند و هرچقدر خبررسانی با کیفیت بهتری انجام شود، تصمیم گیری مسئولان، مردم و خانواده‌ها نیز دقیق‌تر است.

وی جهالت و ناآگاهی را ریشه دور شدن انسان از حقیقت عنوان کرد و گفت: حادثه عاشورا یک مسئله عبرت آموز است، در بحث قیام مسلم خبرسازی و دروغ پردازی کردند و این دروغ سازی‌ها موجب شد خیلی‌ها صحنه را خالی کنند.
امام جمعه یاسوج افزود: خبرنگاران در تصمیم گیری های سیاسی و رفتارهای اجتماعی و فرهنگی اثرگذار هستند و اینکه رسانه‌ها به مشکلات مردم بپردازند بسیار ارزشمند است و این مشکلات باید به گوش مسئولان برسد.

کد خبر 5559625

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه یاسوج سید نصیر حسینی کهگیلویه و بویراحمد محرم 1401 مراسم عزاداری عاشورا ماه محرم حسینیه مهر بوشهر عکس استانها ویروس کرونا تاسوعای حسینی همایش شیرخوارگان حسینی خطبه های نماز جمعه تاسوعا و عاشورا کرمانشاه گرگان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شوراها از ارکان مهم تصمیم‌سازی و یکی از بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: بی‌تردید خدمتگزاری به همشهریان فرصت مغتنمی است، امیدوارم با نگاه مدبرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم را فراهم کرده باشیم.

وی با بیان اینکه همراهی با شورا و شهرداری همراهی با مردم است، افزود: موظف هستیم در شورا برای رفاه حال عموم شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: شورای شهر ناظر بر عملکرد شهرداری است و برای اجرای مصوبات خود باید در مقابل شورای شهر پاسخگو باشد تا انتظار شهروندان، مبنی بر ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد شهرداری در خدمت به مردم را محقق کند.

ایزدیار تصریح کرد: امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شورای دوره ششم شهر، مدیریت شهری و همراهی دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید و مشارکت مردم» نامیده شده است گام‌های اجرایی برداریم؛ بنابراین هر دستگاهی باید وظایف خود را برای تحقق شعار سال به‌درستی انجام دهد.

کد خبر 748688

دیگر خبرها

  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است
  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت