Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به دلیل امتناع خلبان از انجام پرواز به سوی اسرائیل، پرواز ساعت 7 صبح نیویورک لغو شد.

این رسانه عبری زبان در ادامه به نقل از یک اسرائیلی که در این پرواز حضور داشت، نوشت، نماینده شرکت در فرودگاه اعلام کرد، این پرواز با تاخیر انجام خواهد شد زیرا گروه پروازی حاضر به انجام این پرواز نیستند، وقتی مسافران پرسیدند با چمدان هایشان چه خواهند کرد، او به آنها خبر داد به یک پرواز دیگر منتقل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسافر در ادامه توئیت خود نوشت: گروه پروازی حاضر نیستند (در این شرایط) سفر کنند.

روزنامه یسرائیل هیوم، او در پاسخ به پرسش‌های دنبال کنندگانش هم گفت: گروه پروازی اعلام می‌کنند چون در تل‌آویو (به دلیل سقوط موشک) منع رفت و آمد اعلام شده است، حاضر به پرواز به این مقصد نیستند.

یکی دیگر از اسرائیلی‌ها که قرار بود خانواده‌اش در این پرواز باشند هم گفت: به ما خبر دادند گروه پروازی حاضر به انجام این پرواز نیست، از اینرو پرواز مذکور لغو شد.

یسرائیل هیوم خبر داد، در جریان جنگ غزه شرکت‌های هوایی دلتا و امریکن ایرلاینز نیز دو پرواز خود را به دلیل شرایط امنیتی لغو کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حملات اسرائیل به غزه خلبانان آمریکایی گروه پروازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات زمان اعزام زائران حج تمتع کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین سعید کریمی‌خو مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به آغاز اعزام زائران حج تمتع از هفته آینده، گفت : امسال ۹۶۵ زائر از استان کرمانشاه در قالب هشت کاروان - پنج کاروان اهل سنت و سه کاروان شیعه - به حج تمتع اعزام خواهند شد. 

وی افزود: زائران کرمانشاهی در قالب کاروان‌های ۹۵، ۱۲۰ و ۱۳۵ نفره از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران عازم سرزمین وحی خواهند شد که شش کاروان مدینه بعد و دو کاروان مدینه قبل خواهند بود. 

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: اولین گروه از زائران حج تمتع استان ۲۴ اردیبهشت و آخرین گروه نیز ۱۸ خرداد عازم سرزمین وحی می‌شوند و زمان بازگشت اولین گروه اول تیر و آخرین گروه ۲۰ تیر خواهد بود. 

وی در خصوص جزئیات زمان اعزام زائران گفت: اولین گروه زائران کرمانشاهی -کاروان شماره ۱۵۰۰۶ - شیعه و مدینه قبل هستند که با ظرفیت ۹۵ نفر در تاریخ ۲۴ اردیبهشت به سمت عربستان پرواز خواهند داشت و اول تیر هم به کشور باز می‌گردند. 

کریمی خو تصریح کرد: کاروان‌های شماره ۱۵۰۲۴، ۱۵۰۱۵، ۱۵۰۱۶، ۱۵۰۲۳ و ۱۵۰۰۹ نیز همگی اهل سنت و مدینه بعد می‌باشند و به ترتیب در تاریخ‌های ۸، ۱۰، ۱۱، ۱۳ و ۱۴ خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌شوند و زمان بازگشت آنها دقیقاً یک ماه پس از زمان اعزام شان خواهد بود. 

وی یادآورشد: دو کاروان باقی مانده اهل شیعه نیز با شماره ۱۵۰۱۸ و ۱۵۰۱۳ به ترتیب در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۸ خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که کاروان شماره ۱۵۰۱۳ در تاریخ ۲۰ تیرماه و کاروان شماره ۱۵۰۱۸ نیز ۲۰ تا ۲۲ تیرماه به کشور باز خواهند گشت .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • جزئیات زمان اعزام زائران حج تمتع کرمانشاه
  • انگلیس از وقوع ۲ انفجار در سواحل یمن خبر داد
  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • عرض و طول سرزمین‌های اشغالی تحت اشراف سلاح‌های ایرانی است
  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • افزایش عملیات‌های حزب الله در پاسخ به تهدیدهای صهیونیست‌ها/ توقف جنگ در نوار غزه شرط مقاومت برای پایان درگیری در شمال سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی و عکس