Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس فدراسیون والیبال در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، رئیس فدراسیون والیبال برای عضویت در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در دهمین روز از ثبت نام کاندیدا، نام نویسی کرد. با ثبت نام داورزنی، تعداد کاندیدا‌های عضویت در هیئت اجرایی به 10 نفر رسید، 7 نفر می‌توانند عضو هیئت اجرایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داورزنی پس از ثبت نام در انتخابات، گفت: جای برخی رشته‌ها در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک خالی است. از رشته‌های توپی کسی را در هیئت اجرایی نداشتیم. اینکه الان یکی دو نفر از روسای فدراسیون‌های رشته‌های توپی ثبت نام کرده‌اند می‌تواند به عنوان رشته‌های المپیکی نقش بسزایی داشته باشد. عضویت در هیئت اجرایی این افراد باعث می شود در تصمیم گیری‌ها و سیاست‌گذاری کمیته ملی المپیک نقش خود را ایفا کنند.
مهین فرهادی‌زاد که به عنوان کارشناس خبره ورزشی برای حضور در مجمع انتخاب شد، برای پست نائب رئیسی کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.
اسامی کاندیدا‌های انتخابات کمیته ملی المپیک تا این لحظه به شرح زیر است:
ریاست
هادی ساعی، آرش میراسماعیلی، مهدی علی‌نژاد، محمود خسروی وفا، فضل‌الله باقرزاده
نایب رئیس
فضل‌الله باقرزاده، غلام رضا نوروزی، مجید کیهانی، مهین فرهادی زاد
هیئت اجرایی
مهدی گودرزی رئیس فدراسیون سه گانه، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیروکمان، مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی، مهدی پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال.
ثبت نام از کاندیدا‌های پست ریاست، نایب رئیسی و عضو در هیئت اجرایی از 5 مرداد آغاز شده است و تا 20 مرداد ادامه دارد.
مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک با تصمیم مجمع عمومی و هیئت اجرایی این کمیته ششم شهریور برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: المپیک کمیته ملی المپیک هیئت اجرایی رئیس فدراسیون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد

 مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیات رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود. 

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند