Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: فردی گفته است که چرا همه علما و اساتید و طلاب در قم ساکن هستند و نباید این‌گونه باشد؛ در پاسخ باید گفت که قم مرکزی برای آموزش و تربیت طلاب در رشته‌های مختلف علوم دینی است،از سوی دیگر شهر قم، مرکزی برای تربیت طلاب کشورهای دیگر نیز به شمار می‌رود.

به گزارش حوزه، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام نقویان با بیان اینکه تعداد مدیران کارآمد در پست‌های مدیریتی مختلف اندک است، اظهار کرد: امروز پیدا کردن مدیر کاربلد امری دشوار است و نیاز کشور این است که مدیران خوب، متعهد، متخصص و انقلابی با اقدام جهادی، عقب افتادگی‌ها را جبران کنند و مشکلات بزرگ و عمده کشور را برطرف سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کار کردن در شرایط کنونی برای هر مدیری دشوار است، افزود: به نامزدهای انتخاباتی ایراد گرفته می‌شود که فلان وعده را دادی اما تا کنون انجام نشده است؛ باید دقت داشت هنگامی که مدیری، وارد میدان عمل می‌شود با اولویت‌های متفاوتی رو به رو می‌شود که شاید وعده انتخاباتی او در این اولویت‌ها قرار ندارد، بنابراین او باید برای ساماندهی امور کشور به اولویت‌ها رسیدگی کند نه برخی از وعده‌های انتخاباتی.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به ضرورت توجه و مراقبت از گفتار و سخن گفتن بیان کرد: آدمی باید مراقب گفتار خود باشد؛ در حدیثی می‌خوانیم که انسان هر چه را می‌داند، نباید به زبان جاری کند؛ بلکه باید مراقب گفتار خویش باشد.

وی اضافه کرد: مثلاً فردی گفته است که چرا همه اساتید و طلاب در قم ساکن هستند و نباید این‌گونه باشد؛ در پاسخ باید گفت که قم مرکزی برای آموزش و تربیت طلاب در رشته‌های مختلف علوم دینی است؛ قرار نیست همه طلاب، مبلغ دینی و سخنران شوند، بلکه نیاز است در رشته‌های مورد نیاز کشور و دین، تخصص پیدا کنند؛ از سوی دیگر شهر قم، مرکزی برای تربیت طلاب کشورهای دیگر نیز به شمار می‌رود.

در این دیدار حجت‌الاسلام نقویان گفت: سعه صدر و نگاه پدرانه حضرت‌عالی سبب شده است که مسئولان با هم اتحاد داشته باشند و بستر مناسبی برای برطرف شدن مشکلات و خدمت‌رسانی به مردم استان اصفهان فراهم شود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امام جمعه اصفهان وعده های انتخاباتی تربیت طلاب اولویت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، درباره اینکه در ماجرای مطرح شده پیرامون یکی از ائمه جمعه چرا نمایندگان مجلس و یا دستگاه قضا ورود پیدا نکردند، گفت: خود آقای صدیقی با عذرخواهی که انجام دادند پذیرفتند خطایی صورت پذیرفته است که البته اگر با نگاه حقوقی به موضوع نگاه کنیم جرمی واقع شده است که عناصر سه گانه تشکیل دهنده جرم باید مورد بررسی قرار گیرد.

این نماینده مجلس در گفتگو با ایلنا ادامه داد: در بررسی یک فعلی که صورت گرفته که الان شائبه مجرمانه بودن آن وجود دارد عنصر قانونی که دخل و تصرف در اموال عمومی است که موجود است، در مورد عنصر مادی که فعل صورت گرفته است یعنی انتقال مال انجام شده است، تنها موضوعی که باید مورد بررسی قرار گیرد عنصر معنوی یا همان نیت است که آیا نیت مجرمانه وجود داشته است یا خیر که این هم توسط مرجع صالحه قضایی باید رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: در جامعه این‌گونه بحث می‌شود که چون آقای صدیقی بخشی از قوه قضائیه است در مورد ایشان دست به عصا راه می‌روند، حال موضوع نیت آقای صدیقی باید در یک محکمه قانونی مورد رسیدگی قرار بگیرد و برای مردم توضیح داده شود موضوع چه بوده است.

علیرضابیگی تاکید کرد: تنها هم این نیست موضوعات دیگری که مطرح است موضوع تزلزل اعتماد مردم را نسبت به مسئولین و به طور خاص نهاد نماز جمعه و ستاد امربه معروف و نهی از منکر فراهم کرده است که حتما در دفاع از جایگاه این نهادها باید رسیدگی دقیق صورت گیرد و به مردم پاسخ داده شود و تا زمانی که نسبت به ایشان این شایعات مترتب است نباید اصرار به تثبیت ایشان باشد و نباید اصرار بر این باشد که افراد از جایگاه‌های قانونی که دارند برای اثبات خودشان استفاده کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه این حرکت‌ها، رفتارها و اقدامات انجام می‌گیرد و این‌ها به اعتماد مردم به طور خاص به نهاد دین (حال قوه قضائیه یک طرف) لطمات وارد می‌کند. ما به اندازه کافی تزلزل اعتماد را در جامعه داریم که این هم مزید بر علت می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس