Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جمال معتمدی زاده سه شنبه شب با اعلام این مطلب به رسانه ها اظهار داشت: بنا به مُصوبه ستاد بحران استان و بدلیل افزایش بی سابقه دما و باهدف پایداری شبکه برق برای مشترکین خانگی، ساعت کاری ادارات ۶ شهرستان گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد  کاهش می‌یابد.

وی افزود: ساعت اداری ادارات دولتی در شهرستان‌های گچساران، باشت، کهگیلویه ، لنده، بهمئی و چُرام فردا چهارشنبه نوزدهم مرداد تا ساعت ۱۲ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معتمدی زاده با تقدیر از همکاری ستاد بحران استان و فرمانداران شهرستان های گرمسیری، خاطرنشان کرد: مصوبه ستاد بحران شامل اورژانس‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان نمی‌شود.

وی گفت: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار استان از مرز ۴۶۰ مگاوات و رشد ۱۰ درصد گذشته و پیش بینی می شود بدلیل  گرمای کنونی و افزایش دما، این میزان مصرف از مرز ۴۹۰ مگاوات هم بگذرد. 

۲۸۵ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که بیش از ۲۱۰ هزار اشتراک آن را مشترکین خانگی تشکیل می دهند.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد مدیریت بحران یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مدیریت بحران یاسوج کهگیلویه و بویراحمد مدیریت بحران یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏