Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام نظری بامداد چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع قتل مرحوم "علیرضا مزرعه ف جهانگیر" در شانزدهم تیرماه امسال در شهر اراک با سلاح گرم(در خیابان هپکو) که موجب تشویش اذهان عمومی شده بود بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: با تحقیقات صورت گرفته دو نفر قاتل با هویت‌های "محمد مولوی" و "مهدی امراللهی" شناسایی و پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد نامبردگان اکنون در مشهد مقدس به‌سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: با اخذ نیابت قضایی، تیمی از مامورین پلیس آگاهی برای دستگیری اعزام و پس از ۴۸ ساعت کار شبانه روزی و با استعانت از علی بن موسی الرضا در تاریخ ۱۷ مردادماه مصادف با روز عاشورا و علیرغم ماموریت انتظامی برقراری امنیت عزاداران حسینی در استان  تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی  به خراسان رضوی اعزام و با همکاری و معاضدت نیروی انتظامی خراسان رضوی متهمین دستگیر و به استان مرکزی برای ادامه تحقیقات دلالت شدند.

وی افزود: اینگونه رفتارهای هنجار شکن از سوی هر فرد و گروهی به شدت محکوم است و هنجارشکنان و ساختار شکنان، اطمینان خاطر داشته باشند با آنها برخورد قانونی می‌شود و اجازه نمی دهیم  موضوعی که از طریق قانون و گفت وگو حل می شود تبدیل به منازعات شود.

نظری تصریح کرد: امنیت و حفظ جان شهروندان خط قرمز مسئولان در استان است و در این مسیر مماشات نمی‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خاطرنشان کرد: باید از فرماندهی انتظامی استان قدردانی کرد که با درایت و در اسرع وقت، مرتکبین این قتل را شناسایی و دستگیر کرد که برای ادامه روند کار تحویل دستگاه قضایی می شوند.

نظری بیان کرد: به عنوان خدمتگزار کوچک مردم در حوزه امنیتی استان از دستگاه قضایی درخواست دارم که با سرعت به این پرونده رسیدگی و مرتکبین را به مجازاتی که مستحق در قانون است برسانند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دانشگاه علوم پزشکی مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اراک استان مرکزی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دانشگاه علوم پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم

شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی واقع شده است. هر ساله این شهرستان مذهبی به دلیل بارگاه مقدس امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) میزبان گردشگران بسیاری است. یکی از مهم‌ترین مکان های دیدنی این شهر مقدس که انواع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی را در دل خود جای داده طرقبه است. در این منطقه خوش آب وهوا دشت گل‌های ارغوان وجود دارد که تا مسافت‌های طولانی چشم نوازی می‌کند.

در این روز‌های بهاری که اقصی نقاط کشور با باران همراه شده است، زیبایی این دشت نیز در یک روز بارانی دو چندان شده است.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: حسین ابراهیمی گنجه ای - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • (تصاویر) بازسازی صحنه قتل در خیابان مطهری مشهد