Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:12:15 GMT

بانوی قدرتمند تنیس بازنشسته می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۹۱۹۰

بانوی قدرتمند تنیس بازنشسته می شود

سرنا ویلیامز پس از پیروزی در تورنتو در دوشنبه شب به بازنشستگی خود اشاره کرد و در یادداشتی در صبح سه‌شنبه در نشریه «ووگ» این خبر را با زبان خودش تایید کرد. اسطوره تنیس بیان کرد که ماه آینده ۴۱ ساله می‌شود و وقت تغییر رسیده است.

سرنا نوشت: «باور کنید من هرگز نمی‌خواستم بین تنیس و خانواده یکی را انتخاب کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر نمی‌کنم منصفانه باشد. بسیاری از مردم نمی‌دانند که من وقتی در سال ۲۰۱۷ در مسابقات اوپن استرالیا قهرمان شدم دو ماهه باردار بودم. اما من این ماه ۴۱ ساله می‌شوم و چیزی باید تغییر کند. من هرگز از کلمه بازنشستگی خوشم نیامد. برای من کلمه مدرنی به نظر نمی‌رسد. من به چشم انتقال به آن نگاه می‌کنم، می‌خواهم در مورد نحوه استفاده از این کلمه حساس باشم، که برای جامعه‌ای از مردم بسیار مهم و خاص است.

شاید بهترین کلمه برای توصیف آنچه که در حال انجامش هستم «تکامل» باشد. من اینجا هستم تا به شما بگویم که دارم از تنیس دور می‌شوم، تا به سمت چیز‌های دیگری بروم که برایم مهم هستند. چند سال پیش «Serena Ventures» را راه‌اندازی کردم. خیلی زود هم خانواده تشکیل دادم. می‌خواهم آن خانواده را پرورش بدهم.»

سرنا در اوایل سال جاری در دور اول ویمبلدون شکست خورد. او اضافه کرد که قصد دارد یک بار دیگر در مسابقات اوپن آمریکا در نیویورک که اواخر این ماه برگزار می‌شود، شرکت کند.

سرنا ۲۳ عنوان قهرمانی گرند اسلم انفرادی را به دست آورده که یک رکورد کمتر از رکورد مارگارت کورت است.

او افزود: «متاسفانه امسال برای بردن ویمبلدون آماده نبودم و نمی‌دانم که آیا برای قهرمانی نیویورک آماده خواهم بود یا خیر. اما تلاشم را خواهم کرد. می‌دانم که هواداران دوست داشتند در لندن به رکورد مارگارت برسم و در نیویورک رکورد او را بشکنم. فانتزی خوبی است. اما من به دنبال لحظات تشریفاتی در آخرین حضورم در زمین بازی نیستم. من در خداحافظی‌ها وحشتناک هستم، بدترین در جهانم. اما لطفا بدانید که بیشتر از چیزی که بتوان با کلمات بیان کرد از شما سپاسگزارم. شما من را به برد‌ها و جام‌های زیادی رساندید. من دلم برای آن نسخه از خودم، برای آن دختری که تنیس بازی می‌کرد، تنگ خواهد شد. دلم برای شما تنگ خواهد شد.»

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنیس سرنا ویلیامز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم فردا هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیروس پورموسوی عصر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری قبل از تقابل تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر ایران اظهار کرد: از باشگاه بزرگ سپاهان بابت مهمان‌نوازی، در اختیار گذاشتن باشگاه تمرینی و هماهنگی برای کنفرانس‌خبری تشکر می‌کنم چرا که خیلی از تیم‌ها ما را به کنفرانس‌خبری دعوت نمی‌کردند.

وی افزود: فردا بازی سختی را داریم چرا که ما در آخر جدول هستیم و با توجه به اینکه سپاهان در شهر خودش است و با حضور هواداران جزو تیم‌های قدرتمند است و بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم فردا هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: فکر می‌کنم باشگاه نسبت به قضاوت‌ها در سال‌های گذشته به داوری اعتراض کرد، به عقیده من چیدمان داوری باید به گونه‌ای باشد که جای هیچ شک‌وشبهه‌ای وجود نداشته باشد یا حداقل کمیته داوری با چیدمان خوب داور خود را در حریم نگه دارد زمانی که نسبت به داوری نظراتی وجود دارد بهتر است داور در آن بازی حضور نداشته باشد؛ شکایت باشگاه نسبت به فصل‌های گذشته بوده است که من در این تیم حضور نداشتم، اما از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد چرا که داور این دیدار شمالی است و ممکن است در بازی هفته آینده تیم ما مقابل نساجی حضور داشته باشند.

وی عنوان کرد: محروم و مصدومی نداریم و همه بازیکنان ما در بازی فردا حاضر هستند.

کد خبر 750906

دیگر خبرها

  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • برخورد یک شراره خورشیدی به زمین چقدر خطرناک است؟
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • ایران قدرتمند و منسجم در سایه‌سار معلمین قوی شکل می‌گیرد
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • ای معلم؛ دست بوسی تو کم باشد مرا ای مهربان
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی