Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی شامگاه امروز سه‌شنبه گفت که این رژیم با مسئولان مصر درباره مطالبات جهاد اسلامی فلسطین رایزنی خواهد کرد.

خبرگزاری فلسطینی «سوا» به نقل از گانتس گزارش داد، باید به غزه فشار آورد و از وضعیت داخلی آن سوء استفاده کرد تا «سربازان اسرائیلی بازگردانده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیز این کار را به صورت اطلاعاتی، عملی و سیاسی انجام می‌دهیم».

وی همچنین مدعی شد که درباره آزادسازی بسام السعدی از رهبران جهاد اسلامی و «خلیل عواوده» که از اسرایی است که دست به اعتصاب غذا زده، رژیم صهیونیستی هیچ وعده‌ای نداده است.

این در حالی است که «محمد الهندی» رئیس دایره سیاسی جنبش جهاد اسلامی شانزدهم ماه جاری گفت که توافقی در خصوص طرح مصر برای برقراری آتش‌بس حاصل شده است. وی خبر داد که این طرح مصر شامل پایبندی قاهره به تلاش برای آزادی السعدی و عواوده از اسرای جهاد اسلامی است.

گانتس با این ادعا که رژیم صهیونیستی پس از عملیات علیه جهاد اسلامی، بازدارندگی در برابر حماس را تقویت کرده است، مدعی شد: عملیات [علیه غزه] به نظرم موفقیت‌آمیز بود. این عملیات به صورت برجسته‌ای اجرایی شد.

کارشناسان و ناظران بر خلاف ادعای وزیر جنگ صهیونیست بر این باورند که صهیونیستها به شدت از توانمندی موشکی جهاد اسلامی غافلگیر شدند. شبکه العربیه هم خبر داد که  این رژیم از ترس هدف قرار گرفته شدن سکوهای گازی خود، تجاوز خود علیه غزه را متوقف کرد(جزئیات بیشتر).

این وزیر اسرائیلی در عین حال اذعان کرد که نباید توانمندی جهاد اسلامی را نادیده گرفت؛ زیرا این جنبش، «حدود شش تا هفت هزار موشک در اختیار دارد که عدد بزرگی است و قدرت شلیک آن را نیز هم دارد».

وزیر جنگ صهیونیست در پایان مدعی شد که حماس هم مسئول جنگ غزه است و در صورت لزوم، با ابزارهای نظامی با این جنبش مقابله خواهد کرد.

در همین ارتباط، خضر عدنان از رهبران جهاد اسلامی در این باره تأکید کرد، دستاوردی که سرایا القدس موفق شد در جنگ اخیر با دشمن صهیونیستی به دست آورد، پیوند بین غزه و کرانه باختری و همه میادین مقاومت در سراسر فلسطین اشغالی بود؛ به نحوی که این اقدام، آمادگی دائمی برای پاسخ به هر تجاوزگری را ثابت کرد 

منبع: الف

کلیدواژه: جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه فلسطین الیوم، باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی اسرای دربند زندان های این رژیم را به شدت تحت شکنجه قرار می دهد.

بر اساس این گزارش، باشگاه فلسطینی مذکور تاکید کرد: اکثر اسرایی که به تازگی از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شده اند از مشکلات شدید جسمی رنج می برند.

در ادامه این گزارش تصریح شده است: اسرای فلسطینی به دلیل آنکه در طول اسارت تحت شکنجه، گرسنگی و جنایات پزشکی هدفمند قرار گرفته اند بعد از آزادی با مشکلات عدیده جسمی دست و پنجه نرم می کنند.

پیشتر نیز بسیاری از اسرای فلسطینی حتی زنان اسیر بعد از آزادی از شکنجه های زندانبان های رژیم صهیونیستی خبر داده بودند.

شرایط به قدری وخیم است که حتی آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل (آنروا) در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را به شکنجه کارمندان بازداشت شده این آژانس در نوار غزه متهم کرد.

در این بیانیه آمده است که کارمندان آژانس آنروا از اتفاقات وحشتناکی در جریان بازداشت و بازجویی آن‌ها توسط نظامیان صهیونیست سخن می‌گویند.

آژانس آنروا اعلام کرد که این گزارش‌ها بیانگر آن است که نظامیان صهیونیست، افراد بازداشت شده را تحت شکنجه قرار داده و با آن‌ها بسیار بد رفتار می‌کنند و حتی آن‌ها را تحت اذیت و آزار جنسی قرار می‌دهند.

این آژانس سازمان ملل تاکید کرد که صدها تن از کسانی که توسط نظامیان صهیونیست در اراضی اشغالی بازداشت شده اند تحت شکنجه و بدرفتاری قرار گرفته اند.

کد خبر 6092801

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می رسد
  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست
  • نتانیاهو: در حال حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو
  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح