Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای متقی گفت: قطعی آب در هیچ از یک نقاط استان در برنامه این شرکت نیست، اما به سبب خروج چشمه کوهرنگ از مدار و کاهش منابع، آب با افت فشار روبرو شده است.

وی افزود: با گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ و خارج کردن آن از مدار، منابع آب هفت شهر و ۳۴ روستای در مسیر این خط انتقال با کاهش جدی روبرو شده است و از مردم تقاضا می‌شود تا با صرفه‌جویی در مصرف تا رفع مشکل مسئولان این شرکت را در تامین آب یاری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تعداد زیادی از روستا‌های چهارمحال و بختیاری فاقد منبع آب پایدار برای شرب هستند

متقی ادامه داد: در حال حاضر ۴۰۰ لیتر بر ثانیه آب از چاه‌ها وارد شبکه توزیع می‌شود، اما جوابگوی نیاز مردم نیست که برای رفع این مشکل تانکر‌های آبرسانی از سراسر کشور فراخوان شده است و به زودی با اضافه شدن تانکرها، آبرسانی در نقاط مختلف استان تقویت می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۴ تانکر مشغول آبرسانی در مناطق مختلف استان است و از آنجاکه شبکه توزیع آب در برخی از روستا‌ها به دلیل سیلاب آسیب دیده است، تنش آبی در استان بیشتر شده و تانکر‌های آبرسانی در تمامی نقاط استان به کار گرفته شده است.

متقی تصریح کرد: با این وجود چنانچه در شهرکرد آب به طبقات بالای مجتمع‌های آپارتمانی نمی‌رسد و آب در برخی از نقاط با افت شدید همراه است شهروندان می‌توانند برای دریافت آب‌های بسته‌بندی به اداره امور آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد واقع در خیابان کاشانی مراجعه کنند.

وی افزود: ۳۰ تانکر آبرسانی نیز از استان‌های دیگر در مسیر استان است که با رسیدن این تانکر‌ها از روز چهارشنبه آب به صورت سیار در محلات شهرکرد توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب شرب آبرسانی سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور

به گزارش «تابناک»، براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روزهای سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) یا چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) با ورود موج بارشی جدیدی به کشور همراه خواهیم بود که با وقوع بارش‌های خوب در بسیاری از نقاط نیمه غربی کشور همراه خواهد شد.

همچنین در بسیاری از نقاط در استان‌های نیمه غربی کشور، مرکز و نیمه شمالی کشور بارش‌های خوبی از این موج خواهند داشت و شاهد بارش گسترده باران خواهند بود.

این موج به دلیل ماهیت سودانی که دارد، با بارش‌های سیستماتیک همراه بوده و برخلاف موج قبلی، در اکثر نقاط کشور شاهد بارش‌های یکدست و طولانی مدت تر خواهیم بود.

تداوم باد و باران در کشور

امروز جمعه (۷ اردیبهشت) در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

براین اساس فردا شنبه (۸ اردیبهشت) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین برای روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شاهد بارش خواهیم بود و دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرد: تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی افزایش باد پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۵ و کمینه دما ۱۵ درجه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • ال نینو و موج گرما آسیا را سوزانده است
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات