Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@03:07:20 GMT

بهبود خواب با مصرف قاووت بادام و نبات

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۹۶۰۰

بهبود خواب با مصرف قاووت بادام و نبات

به گزارش «تابناک» به نقل از سلامت نیوز، کبری روشن‌دل درباره بادام شیرین، اظهار کرد: بادام شیرین درختی دارای طبع گرم و تر بوده و بادام نسبت به دیگر دانه‌های روغنی، گرمی کمتر دارد.

وی افزود: بادام شیرین درختی برای کودکانی که فعالیت زیاد دارند، مفید است و به رشد آن‌ها کمک می‌کند همانطور که گیاهان برای رشد به گرما و رطوبت نیاز دارند بدن انسان نیز از این قاعده مثتثنی نیست، بادام از بروز مشکلات روحی و روانی پیشگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشن‌دل تصریح کرد: بادام شیرین درختی تقویت‌کننده سیستم گوارش و سیستم تنفسی است و موجب افزایش انرژی می‌شود.

این متخصص طب ایرانی افزود: همچنین روغن بادام شیرین نیز از ترکیبات بسیار خوب برای رطوبت بخشیدن به بدن است و کسانی که فعالیت مغزی زیاد دارند می‌توانند از چکاندن یک قطره روغن بادام شیرین در بینی از فواید آن بهره ببرند.

وی تصریح کرد: یکی از تنقلات مناسب برای بیمارانی که در طی روز اشتهای کاذب دارند، بادام بوداده نمکین است همچنین از ترکیبات توصیه شده برای حفظ سلامت مغز در طب ایرانی، مصرف قاووت تهیه شده از پودر بادام و پودر نبات است، این ترکیب به بهبود خواب، رفع مشکلات روحی و افسردگی کمک می‌کند.

روشن‌دل عنوان کرد: متأسفانه روغن بادام تقلبی که با پارافین و اسانس تهیه می‌شود، در بازار فراوان شده و باید از جای معتبر روغن بادام را تهیه کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم عاشورا روز خبرنگار محمود صارمی ماهواره خیام خواب راحت قاووت سلامت بدن محرم عاشورا روز خبرنگار محمود صارمی ماهواره خیام بادام شیرین روغن بادام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران

 

به گزارش تابناک از وزارت نیرو، کامبیز ناظریان همزمان با نشست شورای معاونان این شرکت با بیان این که ضروری است افزایش بهره وری به عنوان مهم ترین رکن در تدوین طرح های فنی کارشناسان مورد نظر قرار گیرد تصریح کرد: پرهیز از فعالیت های کم اثر و هزینه ساز، گامی مهم در حفظ بیت المال است و انتظار می رود تمامی بخش های فنی و مهندسی در تدوین طرح های مرتبط با توسعه و بهبود شبکه به شیوه ای عمل کنند که از فعالیت های کم اثر، جلوگیری شده و اقدامات انجام شده، منجر به تاثیراتی ملموس و شاخص در بهبود کیفیت ارائه خدمات به هموطنان تهرانی شود.

ناظریان با یادآوری این که اقدامات موثری طی سال های اخیر در حوزه برق پایتخت انجام شده است افزود: خوشبختانه امروز شاهد اثرات مثبت ناشی از این اقدامات هستیم و شهروندان تهرانی می توانند نتایج حاصله در حوزه ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری، کاهش حوادث و خاموشی، افزایش پایداری و ضریب اطمینان و بهبود روشنایی معابر را به وضوح مشاهده کنند و ارزیابی های انجام شده نیز نشان دهنده رضایت شهروندان در این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال جاری علاوه بر تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی با هدف گذر از پیک تابستانه مصرف برق و همچنین ۷۰ برنامه ویژه تحولی که منجر به تغییرات بنیادین در روند خدمت رسانی به مردم خواهد شد در نظر داریم اقدامات موثری در حوزه استفاده از هوش مصنوعی در فرآیندهای نظارتی و اجرایی انجام داده و خدمات خود را بیش از گذشته با فناوری های نوین روز در دنیا، منطبق و همسو سازیم.

دیگر خبرها

  • سم زدایی کبد با نخوردن این خوراکی پرطرفدار !
  • ابتلا به بیماری‌های کبدی با مصرف این نوشیدنی شیرین
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • به محض ترک قند و شکر در بدن چه می‌شود؟
  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • آموزش آشپزی / روشی خاص برای تهیه و طبخ ماهی کبابی
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • کار‌هایی که به مغز آسیب می‌رساند