Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، محمد خدابخشی اظهار کرد: اکنون پروژه احداث راه آهن الیگودرز ۷۰ درصد پیشرفته فیزیکی دارد و در قانون بودجه کشور تحت عنوان قطعه راه‌آهن اصفهان-داران-ازنا نامگذاری شده است.

وی گفت: باوجود محدودیت های موجود و مشکلات بودجه ای، اعتبار این پروژه از سه میلیارد تومان به بیش از ۷۲ میلیارد تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده است اما در مجموع ۷۰۰ میلیارد تومان برای اتصال الیگودرز به شبکه ریلی نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه راه آهن ازنا - الیگودرز به طول ۲۹.۶ کیلومتر می باشد که دسترسی آسان به روستاهای مناطق، کاهش مصرف سوخت و رونق‌بخشی به سرمایه های گردشگری از مزایای آن می باشد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی حمل و نقل ریلی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی حمل و نقل ریلی لرستان مجلس شورای اسلامی حمل و نقل ریلی لرستان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان نقطه اتصال منطقه است

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رییس‌الوزرای طالبان گفته است افغانستان نقطه اتصال منطقه است و این موضوع بدون این کشور ممکن نیست.

مولوی عبدالکبیر در مراسم فراغت دانشجویان دانشگاه پولی‌تخنیک در کابل گفت پروژه‌های بزرگ اقتصادی کاسا یک هزار، تاپی و ترانزیت منطقه‌ای بدون حضور افغانستان ناممکن است و طالبان خواستار عملی شدن این پروژه‌ها هستند.

او همچنان از کشورها و شرکت‌های بزرگ دعوت کرد تا به افغانستان آمده و سرمایه‌گذاری کنند.

طالبان پیش از این نیز خواستار سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی در بخش‌های مختلف در افغانستان شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • کریدور شلمچه بصره با اهمال مدیریت راه آهن زمین خورد
  • کریدور ریلی خواف هرات گرفتار تحریم‌ های داخلی است
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی