Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@23:44:02 GMT

(عکس) جدیدترین پیام شکیرا برای جرارد پیکه

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۹۸۴۶

(عکس) جدیدترین پیام شکیرا برای جرارد پیکه

از روزی که شکیرا و جرارد پیکه از هم جدا شدند زندگی برای ستاره بارسلونا روز به روز پیچیده‌تر شده است. اما خواننده کلمبیایی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر پیامی ارسال کرد و نشان داد اولویت اول زندگی‌اش در حال حاضر چیست: فرزندانش.

شکیرا در این پست توییتری تنها از یک عکس استفاده کرد که او را در حال به آغوش کشیدن دو فرزندش، ساشا و میلان، نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکیرا و عشق ناب مادرانه

تصویر منتشر شده در توییتر شکیرا از طرف رسانه‌ها به عنوان پیامی از طرف او به همسر سابقش، جرارد پیکه، ارزیابی شده است. خواننده مشهور کلمبیایی بعد از انتشار این عکس سیلی از پیام‌های دلگرم‌کننده از طرف هوادارانش دریافت کرد.

این عکس نشان می‌دهد که شکیرا در حال حاضر تنها یک اولویت دارد: فرزندانش. او می‌خواهد این پیام را منتقل کند که تنش‌های احساسی ناشی از جدایی از پدر ساشا و میلان، جرارد پیکه، را به فراموشی سپرده و از آن عبور کرده است.

در همین حال، پیکه اخیرا با شکیرا درباره نگهداری از فرزندان‌شان به توافق رسید و قرار شد ساشا و میلان تا پایان ماه آگوست در اسپانیا باشند و در کنار پدرشان زندگی کنند. جرارد پیکه در شهر بارسلون اقامت دارد. او با وجود همه شایعات قصد جدایی از باشگاهش بارسا را ندارد.

درحالیکه دو فرزند پیکه و شکیرا تا پایان ماه آگوست در اسپانیا خواهند بود خواننده مشهور کلمبیایی به آمریکا رفته و در شهر میامی اقامت دارد.

 

ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: جرارد پیکه شکیرا جرارد پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، میلان تصمیم گرفته است روی بنجامین ششکو، مهاجم لایپزیگ سرمایه‌گذاری کند و این بازیکن ۲۰ ساله اسلوونیایی می‌تواند به گران‌ترین خرید تاریخ روسونری تبدیل شود.

میلان در تابستان به یک مهاجم جدید نیاز دارد چون اولیویه ژیرو تصمیم گرفته است در پایان قراردادش، میلان را ترک کند تا راهی لس‌آنجلس شود.  

ششکو در این فصل در ۴۰ بازی، ۱۶ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

میلان امیدوار است بتواند از طریق نوآ اوکافور هم تیمی پیشین ششکو در سالزبورگ، این بازیکن را متقاعد به پوشیدن پیراهن میلان کند.  

ژیروی ۳۷ ساله به دوست و هم‌تیمی سابقش هوگو لوریس خواهد پیوست که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قبل راهی لیگ آمریکا شد. او بعد از حضور در لیگ فرانسه، به لیگ برتر انگلیس رفت و ابتدا با آرسنال سه قهرمانی در جام حذفی را به دست آورد و سپس به چلسی پیوست؛ جایی که لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و جام حذفی را بالای سر برد. مهاجم فرانسوی سال ۲۰۲۱ به میلان پیوست و در اولین فصلش قهرمان سری آ شد.

ژیرو در سطح باشگاهی درخشان ظاهر شده و ۲۷۶ گل در تیم‌های مختلف به ثمر رسانده است و از تابستان در لیگ آمریکا خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پناهیان: برخی متأسفانه نگاه سخیفی به حجاب دارند
  • مارکو رویس، جدیدترین ستاره لیگ MLS؟
  • جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) به مناسبت روز دختر رونمایی شد
  • جدیدترین عکسهای هادی چوپان در حرم امام رضا(ع) | تصاویر
  • پیروزی یوونتوس مقابل میلان در سن سیرو با تک گل دیوید ترزگه روی پاس تماشایی دل پیرو (سری آ - 8 می 2005) / فیلم
  • عکس| جدیدترین عکس از شاهرخ استخری
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • تکنیک ناب بنجامین ششکو بازیکن مدنظر میلان / فیلم
  • سقوط منچستریونایتد اسفناک تن هاخ به یک دره جدید
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز