Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بهرام‌نیا اظهار کرد: با شروع به کار دولت مردمی ایران قوی، ۲۰ کیلومتر از محور ایلام به مهران با ۳۵۰ میلیارد تومان چهارخطه می‌شود که ۱۵۰ میلیارد تومان از این مبلغ به پیمانکار داده شده است.

استاندار ایلام در ادامه با بیان اینکه تلاش می‌کنیم کل محور ایلام به مهران چهار خطه شود، افزود: دو تونل در محور ایلام به مهران در دست اقدام است که از سخت‌ترین تونل‌ها بوده و با همت مضاعف تلاش می‌کنیم این دو تونل برای ایام اربعین زیر بار ترافیک برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاوه بر این یکی از معضلات و گره‌های ترافیکی مربوط به حوزه پل صلواتی بوده که تا اربعین زیر بار ترافیک می‌رود، اضافه کرد: تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهسازی، ۸۱ میلیارد تومان در حوزه احداث سایبان، ۴۰ میلیارد تومان برای نیوجرسی هزینه شده و سه هزار کیلومتر خط کشی صورت گرفته است.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه برای آبرسانی سیار به ۱۴۰ تانکر آب نیاز است، گفت: تاکنون ۸۰ تانکر تأمین شده است و علاوه بر این با همکاری همه اعضای ستاد اکنون مخزن آب برای ۳۰۰ هزار نفر در مهران ایجاد شده است.

وی در ادامه گفت: برای تسهیل رفت و آمد زایران کارهای خوبی صورت گرفته است و کارخانه تعطیل شده یخ، با کمک بخش خصوصی راه اندازی شده و کار دپوسازی یخ در حال انجام است.

وی افزود: بنا بر تاکید وزیر کشور طی هفته گذشته سفری در رابطه با موضوع اربعین به دو استان واسط و کربلای عراق انجام گرفت که نتایج خوبی را به همراه داشت و مسایل و مشکلات مربوط به حوزه آب و موضوعات بهداشتی و انتقال زوار و … مورد بحث و گفتگو و بررسی قرار گرفت.

رئیس ستاد اربعین استان با تقدیر از تلاش‌های سفیر ایران در عراق از احداث سایبان در محوطه کرزی زرباطیه عراق خبر داد و گفت: به جد پیگیر این طرح خواهیم بود تا از مشکلات زائران در طرف مقابل مرز نیز کاسته شود.

وی اضافه کرد: یکی از موضوعات مطروحه در سفر اخیر به استان‌های واسط و کربلا پیگیری مشکل کمبود گیت در پایانه زرباطیه بود که قول ایجاد ۲۶۰ گیت را دادند.

استاندار ایلام در ادامه گفت: یکی دیگر از موارد مطرح شده در سفر به کشور عراق، موضوع کمبود اتوبوس به تعداد ۱۰۰۰ دستگاه در پایانه زرباطیه بود تا از طریق آنها کارجابجایی زوار انجام گیرد که باید تدابیر لازم برای آن اندیشیده شود.

وی در پایان با تقدیر از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امید است با همراهی همه عزیزان در ستاد اربعین، اقدامات در خور شأنی به زائران اربعین حسینی (ع) داشته باشیم.

کد خبر 5559751

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام حسن بهرام نیا زیرساخت های مرزی اربعین محرم 1401 مراسم عزاداری عاشورا ماه محرم بوشهر حسینیه مهر عکس استانها ویروس کرونا تاسوعای حسینی خطبه های نماز جمعه همایش شیرخوارگان حسینی تاسوعا و عاشورا کرمانشاه گرگان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در ایلام ادامه دارد

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و الگوهای هواشناسی فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه در استان ایلام تداوم دارد.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و الگوهای هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه در استان ایلام در قالب وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق، طوفان تندری و در نقاط مستعد تگرگ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط همرفتی بارش‌ها به صورت نقطه‌ای تقویت می‌شوند، افزود: بارش شدید باران باعث سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد شده و طغیان رودخانه‌ها را به دنبال خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی ایلام ادامه داد: در ارتفاعات صاعقه پیش‌بینی می‌شود و بارش باران ممکن است منجر به ریزش جاده‌ها شود.

کد خبر 750282

دیگر خبرها

  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت ایران کم‌ خرج‌ ترین دولتِ در حال‌ توسعه معرفی شد + جدول
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران
  • سازمان ملل هزینه بازسازی غزه را حدود ۵۰ میلیارد دلار برآورد کرد
  • بارش شدید باران در ایلام ادامه دارد
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین