Web Analytics Made Easy - Statcounter

تورنمنت فوتسال کاسپین پس از وقفه‌ای سه ساله قرار است آذر ماه امسال برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال، لیلا یارمحمدی رئیس دپارتمان فوتسال همراه با وحید شمسایی و ابوالفضل کریمیان، سرمربی و سرپرست تیم ملی فوتسال عصر روز سه‌شنبه نشستی مشترک داشتند و پیرامون مسائل مربوط به این تیم با هم گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت حقوق مربیان تیم ملی و پاداش سه پیروزی ملی‌پوشان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا، از مهمترین نکات مطرح شده در نشست فوق بود. با توجه به عدم برگزاری جام ملت‌های آسیا در فیفادی، شمسایی از اصولی درخواست کرد که نامه‌نگاری‌های مربوطه را برای حضور حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سعید احمد عباسی در تیم ملی انجام شود.

کادر فنی تیم ملی فوتسال همچنان بدون دریافتی

همچنین تورنمنت کاسپین پس از سه سال قرار است در آذر ماه امسال برگزار شود. تیم‌های ملی ایران، روسیه، قزاقستان و آذربایجان در این تورنمنت شرکت می‌کنند که هنوز میزبان این تورنمنت مشخص نشده است. در نشست فوق صحبت‌هایی در مورد احتمال میزبانی ایران در این مسابقات مطرح شد.

فدراسیون تایلند از کمیته فوتسال درخواست کرده که نام 14 بازیکن را برای شرکت در تورنمنت تایلند اعلام کند که مربیان تیم ملی قصد دارند با 16 بازیکن عازم تایلند شوند. تیم‌های ملی ایران، تایلند، آنگولا، مراکش، ویتنام و فنلاند در این تورنمنت به مصاف هم خواهند رفت.

مشکلات فوتسال و فوتبال ساحلی در زمان ریاست تاج

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم

سعید احمدعباسی روی همکاری تیمی دومین گل ایران مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا را زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی قاره‌کهن آغاز شده و ایران دو بر صفر از حریف خود پیش است.

سعید احمدعباسی، آقای‌گل فعلی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا، چند دقیقه پس از گل نخست یوزه‌ای ایرانی، پاس بی‌نقص و معرکه مسلم اولاد قباد را به گل تبدیل کرد و اختلاف را به دو گل رساند. پیش از به ثمر رسیدن این گل، اولادقباد و علی‌اصغر حسن‌زاده، یک‌ودوی زیبایی را داشتند که گل دوم ایران را به همراه داشت.

کد خبر 748827

دیگر خبرها

  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • جشن قهرمانی تماشایی تیم فوتسال ایران
  • گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا
  • خلاصه فوتسال تایلند 1 - ایران 4
  • گل باقر محمدی، دروازه‌بان ایران به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-4 ایران)
  • گل سوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل علی اصغر حسن زاده به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-3 ایران)
  • گل سورنویچیان به ایران در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-2 ایران)
  • گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)