Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاسی انصارالله یمن ائتلاف عربستان را به غارت درآمدهای حاصل از فروش نفت و گاز متهم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با حسن الحارثی، معاون استانداری شبوه در امور نفت و گاز گفت: مزدوران ائتلاف متجاوز آمریکا و عربستان همچنان به غارت منابع نفتی و گازی ملت یمن ادامه داده و پول حاصل از فروش نفت و گاز را به بانک ملی عربستان انتقال می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملت یمن از کمبود خدمات و قطع حقوق‌ها به دلیل تجاوز عربستان و محاصره ظالمانه رنج می‌برند. درآمدهای نفتی و گازی که توسط مزدوران ائتلاف متجاوز غارت می‌شود برای پرداخت حقوق تمام کارمندان دولت و بازنشستگان و تحقق توسعه پایدار در تمام کشور کافی است.

وی از سازمان ملل و جامعه بین المللی خواست بر مزدوران ائتلاف متجاوز برای اجرای تعهدات مربوط به توافق استکهلم و پرداخت کسری در مبلغ حقوق تمام کارمندان دولت و بازنشستگان فشار بیاورند.

المشاط تأکید کرد: همچنان درآمدهای بندر الحدیده برای پرداخت حقوق‌ به حسابی که در شعبه بانک مرکزی در استان الحدیده افتتاح شده واریز می‌شود. طرف مقابل به اتخاذ اقدامی برای پرداخت حقوق‌ها پایبند نبود.

وی گفت: ملت یمن درباره غارت منابع و امکاناتشان سکوت نخواهند کرد. این منابع و امکانات به شرکت‌ها و املاکی برای مزدوران در خارج تبدیل می‌شود در حالی که ملت یمن با سختی و مشکلات مواجه هستند.

خبرگزاری یمنی سبأ چهارم اوت اعلام کرد که ائتلاف سعودی درآمدهای حاصل از فروش نفت و گاز یمن را غارت می‌کند که این درآمدها معادل حقوق تمام کارمندان دولت برای مدت هفت ماه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انصارالله یمن ائتلاف سعودی نفت و گاز ملت یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه