Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالله بابایی‌نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تلاش عوامل امدادی برای بازکردن راه دسترسی به روستای قره‌دونگ ادامه دارد.

وی بیان کرد: همچنین تردد از طریق پل جاده روستایی آق‌بند به نارلی داغ به سختی انجام می‌شود و تیم‌های راهداری به این مناطق اعزام شده و در حال انجام اقدامات لازم برای بهبود شرایط هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساکنان مناطق روستایی بخش داشلی‌برون گنبدکاووس شب گذشته بر اثر بارندگی درگیر قطعی برق و تلفن شدند که نیروهای اعزامی این مشکلات را برطرف کردند.

بخشدار داشلی برون گنبدکاووس گفت: دهیاران برای برآورد دقیق خسارت به زمین‌های کشاورزی و یا احشام در حال بررسی مناطق روستایی هستند و تاکنون هیچ موردی از خسارات به دام و طیور گزارش نشده است.

بابایی نژاد بیان کرد: رودخانه‌های فصلی آق‌بند، ماسان‌کوب و اترک بر اثر بارندگی به سمت مناطق پایین دست و تالاب‌های بین المللی آلاگل، آلماگل و آجی‌گل جریان یافته است.

بخش داشلی برون گنبدکاووس با سه هزار و ۸۰۰ کیلومتر مربع وسعت دارای ۳۰ روستا و یک نقطه شهری است که در طول نوار مرزی ۱۴۵ کیلومتری ایران و ترکمنستان در شمال این شهرستان گسترده شده و اکثریت قریب به اتفاق ۲۶ هزار نفر ساکنان آن را ترکمن‌های اهل سنت تشکیل می‌دهند.

همچنین خلیل آشور فارسیانی بخشدار مرکزی گنبدکاووس هم به ایرنا گفت: بر اثر بارش رگباری باران شب گذشته ۲ واحد انبار در روستای حاجی قوشان و جاده روستای ملک علی تپه دچار آبگرفتگی شدند که هم اکنون با فروکش کردن آب تردد در این مسیر امکان پذیر است.

بخش مرکزی شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس در شرق گلستان واقع است و ۱۳۸ روستا دارای کد شناسایی، ۲۷  نقطه جمعیتی و مجموع ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها گنبدکاووس بارندگی گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس بارندگی گلستان گنبدکاووس بارندگی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز و فردا در مناطق مرکزی، برخی مناطق شمالی و جنوب شرقی استان به ویژه ارتفاعات و مناطق کوهپایه‌ای ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار باران وجود دارد.

فهیمه راستی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طی امروز و فردا در مناطق جنوب شرقی، برخی مناطق مرکزی و نیمه غربی استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز ۹ درجه سانتیگراد بود و در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد، بیان کرد: لاله زار صبح امروز با دمای یک درجه زیر صفر سردترین و منوجان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه، گرم ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان
  • آئینی سنتی که همه ساله با اجرای آن باران می‌بارد