Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از نمایشگاه قابلیت‌های وزارت دفاع در تولید و اقتصاد دانش‌بنیان، گفت: این محصولات و دستاوردهای به نمایش درآمده نشان‌دهنده بنیه دفاعی کشور در شرایط تحریم است.

وی افزود: این نمایشگاه نه‌تنها رقیبی برای سایر بخش‌های کشور نیست، بلکه می‌تواند به ظرفیت‌های کشور در بخش‌های مختلف بیافزاید و سایر صنایع نیز متناسب با نیاز خود از آن بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر نصیرزاده تأکید کرد: تعامل و همکاری بیشتر صنعت کشور با مجموعه دفاعی، قطعاً به پیشرفت صنایع کمک شایانی خواهد کرد.

کد خبر 5559789 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر نصیرزاده نیروهای مسلح وزارت دفاع شرکت دانش بنیان رژیم صهیونیستی فلسطین حسین امیرعبداللهیان روز خبرنگار سیدابراهیم رئیسی حسین امیر عبداللهیان مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه ناصر کنعانی محرم 1401 علی باقری مقام معظم رهبری ایالات متحده امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استان قم با داشتن ۳۰۰ واحد صنعتی کفش ماشینی، ۷۰ درصد صادرات این محصول در کشور را به خود اختصاص داده است.

تولید کنندگان کفش قم این روز‌ها در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان خریدارانی از کشور‌های آسیایی و آفریقایی هستند.

پیش بینی می‌شود امسال ۸۵ میلیون دلار صادرات از این صنعت، عاید اقتصاد استان شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد
  • تعلیم و تربیت زیر ساخت اصلی سعادت و پیشرفت کشور است
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد