Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مرتضی ضامنی در این باره افزود: ۱۷۰۰ دستگاه خودرو سمند که برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی در نظر گرفته شده از آخرین تولیدات خودرو سمند توسط ایران خودرو محسوب می‌شود و به همین دلیل، سازمان استاندارد از شماره کردن این خودروها امتناع می‌کند و این رانندگان در بلاتکیفی به‌ سرمی‌برند.

او ادامه داد: این تعداد سمند که برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی در نظر گرفته شده از تولیدات قبل است و این در حالی است که بسیاری از این رانندگان تاکسی، هزینه نوسازی را چه به صورت نقدی و چه تسهیلات پرداخت کرده‌اند و با توجه به اینکه سررسید اقساط آنها فرا رسیده است، درحال پرداخت اقساط خودرو هستند بدون اینکه خودرویی تحویل گرفته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اظهارداشت: سازمان استاندارد هم در این زمینه می گوید با توجه به اینکه یک سری استانداردها در خودرو سمند رعایت نشده است، اجازه شماره‌گذاری به این خودروها را نمی‌دهد در صورتی که اختصاص ۱۷۰۰ خودرو برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی قبل از این ماجرا مطرح بوده است.

ضامنی با بیان اینکه بسیاری از ۱۷۰۰ راننده تاکسی حدود ۶ ماه است که از اسقاط خودرو آنها می‌گذرد و بیشتر این افراد از قشر آسیب‌پذیر هستند، گفت: این رانندگان، خودرو برای کارکردن ندارند و با توجه به شرایط سخت اقتصادی از سازمان استاندارد می‌خواهیم که برای شماره‌گذاری خودروها همکاری کند تا مشکل این رانندگان تاکسی رفع شود و از بلاتکلیفی خارج شوند.

کد خبر 696765 منبع: ایرنا برچسب‌ها حمل و نقل شهرداری تاکسی فرسوده خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس حمل و نقل شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل شهرداری تاکسی فرسوده حمل و نقل شهری سازمان استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه

بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در پل روگذر شهید ذاکر ارومیه یک نفر جان باخته است و دو نفر از سرنشینان نیز به شدت مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اورژانس استان، تصادف شب گذشته در پل شهید ذاکر ارومیه یک فوتی داشته است.

به دنبال واژگونی سمند در پل شهید ذاکر در بلوار باهنر، یک تن از سرنشینان فوت و دو تن دیگر مصدوم شدند.

مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی ارومیه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل و مورد فوتی بعد از تأیید فوت توسط کارشناسان اورژانس، به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

وضعیت بالینی مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایمنا، با احداث رینگ کمربندی میانی شهر ارومیه شاهد حوادث متعدد رانندگی در این محور هستیم که اکثریت این حوادث بر اثر سرعت غیرمجاز و کورس‌های شبانه رخ می‌دهد و موجب جان باختن تعداد زیادی از شهروندان شده است.

کد خبر 748759

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی