Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@09:58:20 GMT

معاون پرسپولیس سرپرست یک باشگاه لیگ یکی شد + عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۰۵۰۰

معاون پرسپولیس سرپرست یک باشگاه لیگ یکی شد + عکس

علی عطایی قرار است به عنوان سرپرست چادرملو یزد در این باشگاه مشغول به کار شود

معاون باشگاه پرسپولیس به زودی از این باشگاه جدا خواهد شد.

به گزارش طرفداری، علی عطایی معاون مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد باشگاه چادرملو یزد روبه‌رو شده و قرار است به عنوان سرپرست این باشگاه مشغول به کار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطایی که از زمان جعفر سمیعی به باشگاه پرسپولیس آمده بود، در چند سال اخیر در این باشگاه مشغول به فعالیت بود، اما به نظر می‌رسد تا یکی دو روز آینده از سمت خود استعفا کند تا کار خود را از ابتدای هفته آینده به عنوان سرپرست باشگاه چادرملو آغاز کند.

باشگاه چادرملو در لیگ دسته اول فعال است و با خرید امتیاز باشگاه قشقایی در این مسابقات برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند.

 

اخبار داغ 

حذف واژه کمیته استیناف از اطلاعیه سایت فدراسیون فوتبال؛ شیطنت یا اشتباه سهوی؟ یک مادر و دختر در لیگ فوتسال، هم تیمی شدند سوپرلیگ در آفریقا به واقعیت پیوست؛ مسابقاتی با جایزه ۱۰۰ میلیون دلاری مستند باشگاه آرسنال | آرتتا بروشوری از تخلفات اوبامیانگ تهیه کرده بود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، پژمان فاضلی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد شهرکرد خبر داد و افزود: هم اکنون در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

وی‌گفت: دانشگاه آزاد شهرکرد با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به ویژه تحصیلات تکمیلی، به دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

فاضلی یادآورشد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌گفته وی در این دانشگاه حدود ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901627

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • کارگران مشغول کار هستند
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار