Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرنا ویلیامز اعلام کرد بعد از پایان تنیس آزاد آمریکا از دنیای تنیس کناره‌گیری خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، سرنا ویلیامز، ستاره تنیس زنان جهان، برنامه‌های خود را برای بازنشستگی از دنیای تنیس اعلام کرد و اشاره کرد که پس از مسابقات تنیس آزاد آمریکا در نیویورک که اواخر به زودی آغاز می شود، به دوران حرفه‌ای خود پایان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویلیامز ۴۰ ساله با اعلام این خبر گفت که کلمه "بازنشستگی" را دوست ندارد و ترجیح می‌دهد تصمیم خود را "تکامل" بنامد. قهرمان ۲۳ گرند اسلم انفرادی تنیس زنان گفت: من اینجا هستم تا به شما بگویم که بعد از تنیس آزاد آمریکا از تنیس دور می‌شوم و به سمت چیزهای دیگری که برای من مهم هستند، می‌روم.

به نظر می‌رسد که مسابقات آزاد آمریکا آخرین شانس ویلیامز برای برابری با رکورد تاریخی ۲۴ قهرمانی گرنداسلم مارگارت کورت استرالیایی است. در همین رابطه ویلیامز گفت: کسانی هستند که می‌گویند من بهترین تنیسور زن تاریخ نیستم زیرا رکورد ۲۴ قهرمانی گرند اسلم مارگارت کورت را که در سال ۱۹۶۸ آغاز شد به دست نیاوردم. اگر بگویم که آن رکورد را نمی‌خواهم، دروغ گفته‌ام.

ویلیامز اضافه کرد که در ادامه روی مادر بودن، اهداف معنوی و در نهایت کشف سرنای متفاوت تمرکز خواهد کرد.

دارایی خالص این تنیسور حدود ۲۵۰ میلیون دلار است. ویلیامز علاوه بر ۲۳ قهرمانی انفرادی گرند اسلم، ۱۴ عنوان قهرمانی دوبل را در کنار خواهر ونوس و همچنین چهار مدال طلای المپیک کسب کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرنا ویلیامز تنیس آزاد آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود دقایقی پیش با قهرمانی تیم دختران ايران بسته شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند.

دختران ايران با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران ايران نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می‌کند.

سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی است.

دیگر خبرها

  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا