Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:45:06 GMT

اطلاعات تازه از مرغ‌های فاسد در تنگستان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۰۵۵۹

اطلاعات تازه از مرغ‌های فاسد در تنگستان

ایسنا/بوشهر مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر گفت: در برخی از شهرستان‌ها به‌خصوص شهرستان‌های دشتی و تنگستان، مقداری مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته تحت عنوان مرغ دولتی و شرکت پشتیبانی امور دام، بین مردم و هیات‌های مذهبی توزیع شده که این مرغ‌ها از سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام در داخل و خارج استان تامین نشده و مربوط به این شرکت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدصادق یزدانشناس روز چهارشنبه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و به ویژه بعد از اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها نسبت به ذخیره سازی گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد به میزان کافی اقدام کرده است و در حاضر نیز بیش از نیاز استان ذخیره سازی انجام و هیچ دغدغه‌ای از نظر تامین کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد.  

وی اضافه کرد: تمامی فرآورده‌های موجود در سردخانه‌های استان تحت نظارت سازمان دامپزشکی کشور قرار دارد و به طور مستمر از نظر بهداشتی و کنترل کیفی مورد بررسی قرار می‌گیرد.  

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر تصریح کرد: در زمان ارسال محموله و تحویل به خریداران، تمامی موارد به ویژه سلامت مرغ و تاریخ انقضای آن از سوی دامپزشک مستقر در سردخانه، بررسی و سپس گواهی بهداشتی حمل صادر می‌شود.

یزدانشناس تاکید کرد: به‌تازگی در برخی از شهرستان‌ها به‌خصوص شهرستان‌های دشتی و تنگستان، مقداری مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته تحت عنوان مرغ دولتی و شرکت پشتیبانی امور دام، بین مردم و هیات‌های مذهبی توزیع شده که این مرغ‌ها از سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام در داخل و خارج استان تامین نشده و مربوط به این شرکت نیست.

این مقام مسئول گفت: اداره کل پشتیبانی امور دام استان بوشهر در دهه اول ماه محرم به طور کامل و با استقرار نیروهای خود حتی در روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به هیات‌های مذهبی و عوامل معرفی شده توسط شهرستان‌ها بوده و تمامی مرغ‌های تحویل داده شده به مراجعین همگی دارای تاریخ مصرف معتبر بوده و از نظر بهداشتی مورد تائید اداره کل دامپزشکی بوده است.  

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر بیان کرد: مرغ منجمد شرکت پشتیبانی امور دام از طریق شبکه توزیع معرفی شده و مورد تائید سازمان جهاد کشاورزی توزیع می‌شود و مسئولیتی در قبال دیگر مراکز عرضه ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرغ فاسد شهرستان تنگستان سازمان دامپزشکی کشور شرکت پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی طرح مردمی سازی یارانه ها پشتیبانی امور دام استان بوشهر شرکت پشتیبانی امور دام شهرستان ها مرغ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مهرداد فولاد از امحاء ۲۰۰ کیلو گرم گوشت منجمد فاسد شده در شهرستان آمل خبر داد.

وی افزود: طی بازدید مشترک جهاد کشاورزی و دامپزشکی از محل دپوی گوشت منجمد در یکی از سردخانه‌های این شهرستان و مشاهده ۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد شده، بلافاصله امحای آن در دستور کار قرار گرفت و با رعایت ضوابط اصولی از چرخه مصرف خارج شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل تصریح کرد: بازرسی و نظارت مستمر بر روند توزیع اقلام اساسی تنظیم بازاری توسط کارشناسان تنظیم بازار و صنایع این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • چالش تازه طلا فروشان با ثبت اطلاعات
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل