Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون اسکیت کاندیدای عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک شد.  

به گزارش ایسنا، در یازدهمین روز از ثبت نام کاندیدای انتخابات کمیته ملی المپیک، رییس فدراسیون اسکیت برای عضویت در هیات اجرایی کاندیدا شد. 

مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت فرم ثبت نام حضور در انتخابات هیات اجرایی کمیته ملی المپیک را پر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
هنر جو پس از ثبت نام در انتخابات هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: برای پست هیات اجرایی ثبت نام کردم. نیاز است در کمیته ملی المپیک از همه رشته‌ها استفاده شود. اسکیت رشته مفرح و رو به پیشرفت است. در حال حاضر  رشته‌های مفرح وارد المپیک می‌شوند و باید فکر نو وارد المپیک شود. در بحث اجرایی هم می‌توانم کمک کنم. ۱۴ قضاوت جهانی و آسیایی داشتم‌ و استخوان خرد کرده هستم. فکر می‌کنم مثمر ثمر خواهم بود. 

او در مورد عملکرد هیات اجرایی در چهار سال گذشته گفت: من فکر می‌کنم آنچه در توان داشتند، انجام دادند. اگر کاری بر فرض مثال شروع شده و نیمه تمام مانده است، کسانی هستند که می آیند و کارها تمام می کنند. 

اسامی کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک تا این لحظه به شرح زیر است:

* ریاست

هادی ساعی، آرش میراسماعیلی، مهدی علی‌نژاد، محمود خسروی وفا، فضل‌الله باقرزاده، بهرام قدیمی و مجید شایسته.

* نایب رییس

فضل‌الله باقرزاده، غلام رضا نوروزی، مجید کیهانی و مهین فرهادی زاد.

* هیات اجرایی

مهدی گودرزی رییس فدراسیون سه گانه،  هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون، آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو، غلامرضا شعبانی‌بهار رییس فدراسیون تیروکمان، مهرداد علی‌قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز، عباس نظریان رییس فدراسیون اسکی، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال، علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، ‌بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی، داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس و مجید هنر جو رییس فدراسیون اسکیت.

با تصمیم مجمع عمومی و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، مجمع انتخاباتی این کمیته ششم شهریور برگزار می‌شود. ثبت‌نام از کاندیداهای پست ریاست، نایب رییسی و عضویت در هیات اجرایی از  ۵ مرداد آغاز شده و تا بیستم مرداد ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات کمیته ملی المپیک هیات اجرایی کمیته ملی المپیک رییس فدراسیون اسکیت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی