Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:31:27 GMT

اعزام ۴ تیم ورزشی کارگری به مسابقات بین‌المللی روسیه

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۰۵۸۸

اعزام ۴ تیم ورزشی کارگری به مسابقات بین‌المللی روسیه

به گزارش ایرنا، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی شرکت‌ها در روزهای ۲۱ تا ۲۵ مردادماه جاری در ورزشگاه معروف لوژنینکی مسکو برگزار خواهد شد که کاروان ورزشی کارگران ایران با عنوان «رهپویان محرم» در ۴ رشته ورزشی فوتبال ۶ نفره، بسکتبال ۳ نفره، دو و میدانی و کراس فیت در این دوره از مسابقات بین‌المللی حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جواد رمضی» رئیس فدراسیون ورزش کارگری در این خصوص گفت: نخستین دوره مسابقات بین‌المللی شرکت‌ها (مسکو ۲۰۲۲) با حضور بیش از ۱۶۰۰ ورزشکار از کشورهای مختلف در ۲۱ رشته ورزشی در ورزشگاه لوژنینکی مسکو برگزار می‌شود که ورزشکاران کشورمان بنا بر اولویت‌بندی‌ که توسط کارشناسان فدراسیون صورت‌گرفته در ۴ رشته فوتبال، والیبال، کراسفیت و دوومیدانی در قالب یک کاروان ۷۶ نفره روز جمعه ۲۱ مردادماه عازم مسکو محل برگزاری مسابقات خواهند شد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری با اشاره به اینکه این مسابقات متفاوت از  مسابقات جهانی جام کمپانی‌ها است که هر دو سال یکبار برگزار می‌شود، افزود: با توجه‌ به اینکه زمان برای انتخاب و معرفی تیم‌ها و ورزشکاران بسیار محدود بود شرکت‌هایی را برای حضور در این تورنمنت بین‌المللی کاندید و انتخاب کردیم  که در ورزش کارگری حضوری مؤثر و چشمگیر دارند ضمن اینکه توجه آنها به کلیت ورزش کارگری در استان مربوطه و همچنین ورزش کارگران کشور یک نگاه ملی است و از هر منظر شاخصه‌های مهمی برای اعزام به تورنمنت بین‌المللی شرکت‌ها در مسکو دارند.

وی هدف از حضور ورزشکاران کارگر و شرکت‌ها را در این‌گونه میادین ایجاد انگیزه برای مدیران و کارفرمایان و شور و اشتیاق کارگران برای روی‌آوردن به ورزش‌های سلامت‌محور دانست و افزود: به‌هرحال کارفرمایان وقتی ببینند که فضایی برای دیده‌شدن شرکت‌های آنها در میادین جهانی و بین‌المللی فراهم است و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و فدراسیون کارگری به فعالیت‌های آنها ارزش قایل هستند، تشویق می‌شوند تا بیش‌ از پیش به ورزش‌های سلامت‌محور توجه نشان دهند، ضمن اینکه کارگران هم بعد از حضور در این‌گونه میادین و تبادل تجربیات خود با کارگران دیگر کمپانی‌ها خود عاملی جهت توسعه ورزش‌های سلامت‌محور در جامعه کار و تلاش خواهند بود.

رئیس فدراسیون کارگری به نام کاروان ورزشی ایران در مسکو ۲۰۲۲ اشاره کرد و افزود: با توجه‌ به اینکه در ایام محرم قرار داریم نام «رهپویان محرم» را برای کاروان انتخاب کردیم. همچنین برنامه‌های فرهنگی خوبی متناسب با این ایام برای کاروان در نظر گرفته‌ایم که در طول حضور کاروان در محل برگزاری بازی‌ها اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها مسکو ورزش کارگری جواد رمضی فدراسیون آماتوری ورزش کارگری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکو ورزش کارگری جواد رمضی مسکو ورزش کارگری جواد رمضی فدراسیون آماتوری ورزش کارگری مسابقات بین المللی ورزش کارگری شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا

کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا