Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین باجیوند روز چهارشنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان قزوین افزود: در دوسال گذشته به دلیل شیوع کرونا و تلاطم در مدیریت فدراسیون، امکان برگزاری مجمع سالیانه هیات فوتبال استان میسر نشد ولی با فروکش کردن کرونا برای برگزاری این مجمع اقدام کردیم.

رئیس هیات فوتبال قزوین با بیان اینکه آموزش نقش بی بدیلی در هر رکن و جایگاهی دارد، افزود: در سال گذشته، کلاس مربیگری A کنفدراسیون آسیا را در استان میزبانی کردیم که گرفتن امتیاز برگزاری کلاس سطح یک مربیگری فوتبال آسیا برای استان از اتفاقات نادر بود و اکنون شاهد نگاه مثبت فدراسیون به این موضوع هستیم و اکثر استان ها این دوره را برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کلاس B مربیگری کنفدراسیون آسیا را نیز با تدریس استادان قزوینی به همراه کلاس D برگزار کردیم و دوره های دانش افزایی مربیگری را میزبانی بودیم و با این شرایط قزوین از محورها و پایلوت های مربیگری فوتبال و فوتسال کشور شده است.

باجیوند همچنین یادآور شد: بیش از ۵۰ درصد مربیان فوتبال استان، شاغل در لیگ های کشوری هستند.

وی اضافه کرد: در حوزه جوانان اعتقاد داریم باید بر روی رده های سنی پایه کار کنیم که دوره استعدادیابی در همه شهرستان ها برگزار شد و منتخبان آن در استعدادیابی مرکز استان شرکت کردند و منتخبان نهایی به استعدادیابی فدراسیون فوتبال اعزام شدند.

باجیوند گفت: از هفت سال پیش که فعالیت را در فوتبال استان شروع کردیم تمرکز قهرمانی را در یک نقطه استان نخواستیم و به گونه‌ای اقدام کردیم که قهرمان پروری در کل استان مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: یک اتفاق خوب دیگر در فوتبال قزوین این بوده که اکثر تیم های رده های پایه استان به مرحله دوم صعود کردند که اتفاقی نادر بود و آرامش موجود در هیات فوتبال استان کمک کرد آنها درگیر هیات نباشند چون ما رقیب آنها نیستیم بلکه همراه باشگاه ها هستیم.

رئیس هیات فوتبال استان قزوین اظهار داشت: سال گذشته باشگاه خوب و بی حاشیه کراپ الوند در فوتسال لیگ برتر عنوان سوم کسب کرد و در حال حاضر در جایگاه نخست است و تلاش کردیم مانع فعالیت آنها نباشیم.

باجیوند افزود: با تلاش صورت گرفته، باشگاه کاسپین سابق به شمس آذر واگذار شد که باید از مدیران دلسوز آن تشکر کنیم که افق روشنی برای فوتبال استان قزوین ترسیم کرده اند.

وی گفت: باشگاه غفاری تاکستان نیز خوب کار می کند و یکایک باشگاه های ما ظرفیت حضور موفق در لیگ های کشوری را دارند.

در ادامه این مجمع گزارش مالی هیات فوتبال استان در سال های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ و تقویم سال ۱۴۰۱ به سمع و نظر و تایید اعضای مجمع رسید.

برچسب‌ها فوتبال فوتسال وزارت ورزش و جوانان استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فوتسال وزارت ورزش و جوانان فوتبال فوتسال وزارت ورزش و جوانان استان قزوین هیات فوتبال استان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است

ستاره جوان توپچی‌ها می‌گوید وضعیت او از نظر جسمانی خیلی بهتر از چند سال قبل است.

طرفداری | بوکایو ساکا، وینگر جوان آرسنال، در مصاحبه‌ای کریستیانو رونالدو را "الگوی کامل" خود معرفی کرده است.

ساکا که در حال حاضر 22 سال سن دارد، در مسیر تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان نسل خود قرار دارد. او تاکنون بیش از 200 بازی برای آرسنال انجام داده و 50 گل به ثمر رسانده است. ساکا همچنین 32 بار پیراهن تیم ملی انگلیس را بر تن کرده و به ندرت به دلیل مصدومیت بازی‌ها را از دست می‌دهد. میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها، به ساکا چالش تبدیل شدن به بازیکنی را داده که مانند کریستیانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا، بتواند به راحتی 60 تا 70 بازی در یک فصل انجام دهد. ساکا در مصاحبه با روزنامه میرر دراین‌باره گفت:

او [آرتتا] به من گفت که همه بازیکنان برتر این کار را انجام می‌دهند، بنابراین اگر می‌خواهم به آن سطح برسم، باید آماده باشم که این تعداد بازی را انجام دهم و سعی کنم در هر کدام از این بازی‌ها به تیمم کمک کنم تا پیروز شود.

ساکا در مورد کریستیانو رونالدو که در 39 سالگی هنوز در تیم النصر عربستان بازی می‌کند، افزود:

او نمونه کاملی از این موضوع بود. کریستیانو به ناگهان و پس از مدتی به یک گلزن قهار تبدیل شد و فکر می‌کنم او الهام‌بخش و الگوی من و بسیاری از بازیکنان است تا سعی کنند در مسیر او قدم بردارند. اما در عین حال، من فقط می‌خواهم خودم باشم و کاری را انجام دهم که برای بازی و پیروزی آرسنال لازم است.

ساکا سابقه مصدومیت‌های جزئی دارد که گاهی اوقات منجر به تعویض او می‌شود، اما این موضوع به دلیل فریب دادن مدافعان حریف برای تکل زدن است و او احساس می‌کند که در مقایسه با زمانی که برای اولین بار در شمال لندن بازی می‌کرد، از نظر جنگندگی قوی‌تر شده است. این وینگر تکنیکی اضافه کرد:

احساس می‌کنم از نظر جسمی خیلی قوی‌تر از چهار یا پنج سال پیش هستم. برای هر تکل، من تجربه بیشتری در این زمینه دارم که چه زمانی باید از روی یک تکل بپرم تا مانع از یک تکل سنگین شوم. بنابراین من علاوه بر قوی‌تر شدن از نظر جسمی، از نظر ذهنی نیز باهوش‌تر شده‌ام.

آرسنال و انگلیس امیدوارند که ساکا در هفته‌های آینده از مشکلات آمادگی جسمانی در امان بماند. توپچی‌ها که در حال رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر هستند، خود را برای بازی دربی با تاتنهام در روز یکشنبه آماده می‌کنند در حالی که سه‌شیرها برای حضور در یورو 2024 آماده می‌شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟