Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روزنامه شهروند؛ شامگاه شنبه بود که خبری سبب شوک جامعه ورزش استان مرکزی شد. قهرمان ١٨ ساله بوکس استان مرکزی با ضربات چاقو به قتل رسید. به طوری که براساس اخبار محمد سالار پارسا، بوکسور ١٨ ساله استان مرکزی بر اثر ضربات چاقو در یک نزاع ساده خیابانی بدون هیچ پیش‌زمینه درگیری قبلی، به قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر جوان که در یک نزاع خیابانی، قهرمان ۱۸ ساله بوکس استان مرکزی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، ۳ ساعت بعد از این جنایت در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

شامگاه شنبه ماموران پلیس اراک از قتل «محمدسالار پارسا» بوکسور ۱۸ ساله استان مرکزی با ضربات چاقو در یک نزاع خیابانی باخبر شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد این درگیری بدون هیچ پیش‌زمینه قبلی، بین چند جوان رخ داده است. بنابراین ردیابی‌های دستگیری قاتل در دستور کار پلیس استان مرکزی قرار گرفت و حدود سه ساعت بعد متهم در شهرستان خنداب دستگیر شد.

سرهنگ کامیار چهری، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: «در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان اراک، ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند، جوانی در یک نزاع ساده بدون هیچ درگیری قبلی و با ضربات چاقو به قتل رسیده و قاتل از محل متواری شده است. ماموران با تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل را در شهرستان خنداب شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری عوامل انتظامی شهرستان خنداب، قاتل را طی یک عملیات ضربتی و در کمتر از ۳ ساعت دستگیر کنند. متهم پس از اعتراف به قتل برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.»

«محمدسالار پارسا» از قهرمانان المپیاد استعدادهای برتر کشور بود که سال ۱۳۹۸ در ۳ اردوی متوالی تیم ملی بوکس نونهالان ایران نظر کادر فنی را به خود جلب کرد و از استعدادهای برتر مشت‌زنی ایران بود.

منبع: روزنامه شهروند لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر قتل اخبار حوادث اخبار مرتبط جزییات جدید از جنایت هولناک رفسنجان ۱۴۰۱/۵/۱۸ قتل دردناک مادر پیش چشمان فرزندانش ۱۴۰۱/۵/۱۸ جزییات قتل ۱۰ نفر توسط یک تبعه خارجی ۱۴۰۱/۵/۱۶ صحنه دلخراش قتل بخاطر سیب زمینی سرخ کرده سرد! + فیلم ۱۴۰۱/۵/۱۳ مرد عصبانی باجناقش را زیر چرخ های پراید له کرد! + عکس ۱۴۰۱/۵/۱۳ مرد عاشق بعد از طلاق با ضربات چاقو همسرش را کشت ۱۴۰۱/۵/۱۲ آخرین ویدیو ها لحظات نفس گیر نجات یک زن محبوس در ماشین وسط سیل + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۰:۱۲ ناگفته‌ هایی از زندگی هوشنگ ابتهاج + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۰۹:۱۵ نظر هوشنگ ابتهاج درباره شیرینی زندگی و راحتی مرگ + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۰۹:۰۰ لحظه فوران آتشفشان ابکو در روسیه + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۰۸:۵۶ نکاتی که باید در انتخاب رشته رعایت کرد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۰۸:۳۶ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۰:۴۶ تعویض ۱۷۰۰ تاکسی فرسوده معطل یک تایید ۱۰:۴۳ کاهش قیمت نفت تا ۸۰ دلار در صورت احیای برجام ۱۰:۴۳ مهاجری: عده ای به صورت ژنتیکی و ایدئولوژیک با برجام مخالفت می کنند ۱۰:۳۷ کارنامه نهایی کنکور هفته اول مهر منتشر می شود ۱۰:۳۲ توییتر حساب کاربری معاون سیاسی دفتر رییس جمهور را مسدود کرد ۱۰:۳۰ سرماخوردگی تابستانی همان کرونا است ۱۰:۲۶ عاقبت تقلب در آزمون سراسری؛ محرومیت ده ساله از شرکت در کنکور ۱۰:۲۱ بهترین برنامه های ادیت عکس برای ویرایش عکس و فیلم در گوشی ۱۰:۱۶ دانلود نوحه و مداحی ویژه شهادت امام سجاد (ع) ۱۰:۱۴ اسکرین شات گرفتن در واتساپ غیرممکن می شود ۱۰:۰۷ نرخ رسمی ۹ ارز ثابت ماند ۱۰:۰۴ کاهش اشتغال؛ گمشده پازل رکود تورمی اقتصاد آمریکا ۱۰:۰۰ آپارتمان های ۶۰ متری شرق تهران چند؟ ۰۹:۵۵ سقوط طلا در بحبوحه اعلام تورم آمریکا ۰۹:۵۳ ماجرای راه اندازی شبکه خبر ۲ چیست؟ ۰۹:۴۷ دولت ژاپن استعفا داد ۰۹:۴۰ هوای تهران قابل قبول است ۰۹:۳۷ کاهش بهای برنت در پی افزایش ذخایر نفت خام آمریکا ۰۹:۳۶ افت قیمت بیت کوین به کانال ۲۲ هزار دلاری ۰۹:۲۵ برای راه ‌اندازی کسب و کار خود نیاز به وام دارید؟ / شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک سپه ۰۹:۲۳ ۷ عاملی که بر سرعت وای فای تاثیر می گذارد ۰۹:۱۵ دلار همچنان صعودی است ۰۹:۱۲ میزان مراجعات سرپایی به بیمارستان ها بالا است ۰۹:۰۱ خیال خوزستان از آب شرب تا ۲۰سال راحت می شود / طرحی که این بار کامل افتتاح می شود ۰۸:۵۶ لحظه فوران آتشفشان ابکو در روسیه + فیلم ۰۸:۵۲ امکان خروج از گروه های واتساپی بدون اطلاع دیگران ۰۸:۴۰ با سیستم تنظیم دمای بدن آشنا شوید ۰۸:۳۶ نکاتی که باید در انتخاب رشته رعایت کرد + فیلم ۰۸:۳۱ هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۱۶ استان ۰۸:۲۸ روش هایی که مشکلات مربوط به شارژ شدن ایرپاد را حل می کند ۰۸:۲۳ خدا به آخر و عاقبت علم اقتصاد رحم کند / دموکراتها پاک عقلشان را از دست داده اند ۰۸:۱۴ کدام کشورها بیشترین میزان گاز طبیعی را تولید می کنند؟ ۰۸:۰۶ ایران در راه قله موج هفتم کرونا / آخرین جزییات از سویه جدید بیماری ۰۷:۵۶ هوشنگ ابتهاج درگذشت ۰۷:۳۰ هزینه ۳ شب سفر رفت و برگشت با اتوبوس به ارمنستان چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۰۲:۴۴ با این ۶ ویژگی؛ به سادگی قلب مردان را تسخیر کنید ۰۲:۳۵ مدت زمان نرمال پریود چقدر است؟ ۰۲:۰۱ ۱۲ حقیقت باورنکردنی که ثابت می کند زنان قدرت فرا انسانی دارند ۰۱:۵۴ تست شخصیت؛ زندگی عاشقانه شما چطور است؟ ۰۱:۴۶ کشف موجودی عجیب الخلقه در اعماق دریا + عکس ۰۱:۳۵ عکس پروفایل ویژه شهادت امام سجاد (ع) ۰۱:۰۳ کاربردهای جالبی از سیب زمینی که باور نمی کنید! ۰۰:۵۱ فال ابجد روزانه چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۳۵ ۱۰ راه حل جالب برای اینکه پولتان را پس انداز کنید ۰۰:۲۶ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۲۳ با این ترفند با یک نگاه رنگ شدگی خودرو را تشخیص می دهید ۰۰:۱۷ فال حافظ امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۰۰:۱۲ پیامک تسلیت امام سجاد (ع) ۰۰:۰۸ گریه های دختری که رکورد ایران را شکست + فیلم ۰۰:۰۷ فال امروز / فال روزانه شخصی ۱۹ مرداد اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل اخبار حوادث ضربات چاقو به قتل استان مرکزی یک نزاع ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران

به گزارش خبرآنلاین، متهمانی که در جریان درگیری در محله خزانه یک مرد کامیون‌دار را به قتل رسانده بودند، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شدند.

تسنیم در خبری نوشت: اوایل اردیبهشت‌ماه جاری، درگیری مرگبار چند مرد جوان در محله خزانه از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برزگ راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مقتول راننده کامیون بوده و در جریان درگیری با ۳ نفر قربانی جنایت شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، قاتل به همراه ۲ نفر از آشناهای خود با مرد جوان در یک گروه تلگرامی به‌خاطر دریافت سفارش کار خاک‌برداری از یک پروژه ساختمانی مشاجره پیدا کرده که ۲ طرف درگیری با همدیگر قرار نزاع در خزانه گذاشته‌اند.

پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهمان را در جنوب شناسایی کردند و متوجه شدند که احتمالا آنها قصد دارد تا تهران را ترک کنند.

اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، بی‌ردنگ راهی مخفیگاه مورد نظر در جنوب تهران شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس ۳ مرد جنایتکار را در یک عملیات نفسگیر بازداشت کردند.

متهمان در همان بازجویی‌های اولیه شرکت در درگیری مرگبار و قتل مرد کامیون‌دار در خزانه اعتراف کردند.

۳ مرد جوان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902052

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • ضربات ایستگاهی مهارنشدنی روبرتو کارلوس / فیلم
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • آموزش تیز کردن قیچی توسط استاد آمریکایی (فیلم)