Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از پیش فروش بلیت‌های اربعین در بازده‌ی زمانی شازدهم تا سی‌ویکم شهریور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهریار افندی زاده اظهار کرد: به دلیل همزمانی اربعین با سفرهای تابستانی از ۱۴ هزار اتوبوس تحت اختیار راهداری هشت هزار اتوبوس برای سفرهای اربعین در نظر گرفته شده است و کمبود اتوبوس‌ها را از طریق سایر ارگان‌ها و نیروهای مسلح جبران می‌کنیم و اگر نیاز بود از سایر مسیرهای ریلی قطار به مسیر تهران اهواز شلمچه ارسال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه سهم حمل و نقل ریلی و هوایی برای اعزام زائران ۳۵۰ هزار نفر است گفت: چهار میلیون ۶۵۰ هزار نفر نیز از طریق جاده به صورت اتوبوس و ماشین‌های شخصی جابه‌جا می‌شوند.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه پیش فروش بلیت‌ها از شازدهم تا سی‌ویکم شهریور خواهد بود گفت: تلاش‌هایی برای تخصیص پارکینگ‌ها صورت گرفته و پایانه‌های شلمچه، چزابه، مهران، خسروی باشماق و تمرچین برای تردد زائران باز است.

همچنین روز گذشته رستم قاسمی در نشست کمیته حمل و نقل ستاد اربعین اظهار کرد: امسال قیمت‌های بلیت هواپیما تغییری نداشت، سال گذشته وضعیت نامساعدی در سفر اربعین وجود داشت و برخی‌ها بدون بلیت یا با قیمت‌های گزاف از طریق دلال‌ها یا چارتر کننده‌ها، اقدام به تهیه بلیت کرده بودند.

وی تاکید کرد: ممنوعیت فروش چارتری بلیت‌های اربعین ابلاغ شده است و نرخ گذاری نیز به زودی انجام و اعلام می‌شود.

وزیر راه در خصوص قیمت بلیت‌های اربعین گفت: قیمت بلیت هواپیما همان شش میلیون تومان و قطار هم فعلاً ۲۵۰ هزار تومان است که قیمت نهایی اتوبوس و قطار را از طریق رسانه ملی به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

کد خبر 595189

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیش فروش بلیت های اربعین بلیت های اربعین اربعین قیمت بلیت هواپیما قیمت بلیت هواپیما اربعین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بلیت های اربعین بلیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه

 با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی