Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای حمیدرضا کاشانی گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۵۵ هزار تومان است که با نرخ مصوب ۲۰ درصد و قیمت تمام شده ۵۰ درصد اختلاف دارد.

به گفته او، روزانه ۳۲۰۰ تن تخم مرغ در کشور عرضه می شود که ۲۰۰ تا ۳۰۰ تن از این میزان مازاد بر نیاز کشور است.

کاشانی می گوید: در شرایط فعلی روزانه ۴۰ تا ۵۰ تن تخم مرغ صادر می شود و امکان صادرات بیشتر به سبب عدم رقابت با رقبا وجود ندارد، لذا دولت در جهت حمایت از مرغداران به ازای صادرات هر کیلو تخم مرغ باید ۱۰ هزار تومان یارانه صادراتی بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: خرید تضمینی تخم مرغ تا قبل از ایام تاسوعا و عاشورا ۵۰ تا ۷۰ تن در روز انجام می شد و مجدد وقفه ای افتاد که امیدواریم‌ خرید تضمینی و ذخیره سازی مطلوب انجام شود و در شهریور قیمت تمام شده بررسی و اصلاح شود.

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که هر عدد تخم مرغ در خرده فروشی ها ۳ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و هرشانه ۸۰ تا ۹۵ هزار تومان عرضه می شود، درحالیکه رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن عرضه هر عدد تخم‌مرغ بالای ۲۷۰۰ تومان و هرشانه ۶۵ هزار تومان برمبنای قیمت درب مرغداری را گرانفروشی می داند.

بنابر آمار اعلامی از ابتدای سال ۲ هزار تن تخم مرغ صادر شد که بدلیل افزایش قیمت،کاهش قدرت خرید خانوار و برنامه ریزی تولید برمبنای ارز ترجیحی باید میزان بیشتری صادرات با پرداخت مشوق صادراتی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار تخم مرغ صادرات تخم مرغ خرید تضمینی تخم مرغ هزار تومان تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره پولشویی به ارزش ۸۱۶ میلیارد ریال و دستگیری دو نفر متهم در شهرستان زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کارهای مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی به عمل آورده از حساب این افراد، دریافتند 816 میلیارد ریال پولشویی داشته‌اند و در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود