Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- طی احکامی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، دبیر و اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت سازمان جهاد كشاورزی مازندران منصوب شدند.

 به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، حسن عنایتی طی احکام جداگانه ای حسین نگهدار، غلامرضا رعیت پناه، احسان عباسپور و بیژن جهان پناه را به ترتیب به عنوان اعضا و مسوول پیگیری افتتاح طرح ها و پروژه ها، انتخاب و معرفی کارمندان نمونه، اجتماع بزرگ کارشناسان برای آغاز سال زراعی جدید و اجرای برنامه های کشاورزی دانش بنیان ستاد بزرگداشت هفته دولت سازمان جهاد كشاورزی مازندران منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران سلیمان حاتم نژاد، حجت الاسلام رضاپور، مرتضی کلیج، الیاس براری، فرهنگ ابراهیم نژاد، علی طاهری، علی عباس تبار و مجتبی محمودی را بترتیب به عنوان اعضا و مسوولین تشکل ها و اتحادیه های بخش کشاورزی، اجرای میز خدمت در مصلی نماز جمعه، عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، اجرای اردوهای جهادی، پشتیبانی، اجرای برنامه های ترویجی، اجرای ارتباطات مردمی و پایش و ارزیابی عملکرد و رونمایی طرح های تحقیقاتی کشاورزی ستاد بزرگداشت هفته دولت سازمان جهاد كشاورزی مازندران منصوب کرد.

در این احکام آمده است: "امید است با هماهنگی و همكاری اعضای ستاد و بكارگیری امكانات و ظرفیت های موجود، نسبت به برگزاری هرچه بهتر برنامه های این هفته با رویكرد تبیین و اطلاع رسانی اقدامات انجام گرفته در حوزه كشاورزی استان در دولت سیزدهم اقدام و گزارش اقدامات را به دبیرخانه ستاد ارسال نمایید." 

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در حکمی جداگانه، مهدی خلیلی تیرتاشی را به عنوان دبیر و مسوول اطلاع رسانی و فضای مجازی ستاد بزرگداشت هفته دولت سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب کرد.

وی همچنین مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها را به عنوان رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان منصوب کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتصاب سازمان جهاد كشاورزی مازندران سازمان جهاد کشاورزی مازندران مازندران منصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری از احداث میدان عرضه دام زنده در آینده نزدیک خبر داد.

سیدعباس میراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با احداث میدان عرضه دام، بر قیمت‌گذاری دام، تأمین دام دامداری‌ها، تأمین دام کشتارگاه‌ها و ورود و خروج دام به استان نظارت می‌شود.

وی افزود: به منظور رصد قیمت و نظارت بر خریدوفروش دام و کنترل ورود و خروج دام در استان و مبارزه با قاچاق دام، میدان عرضه دام در اراضی شهرستان شهرکرد احداث خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: میدان عرضه دام شهرکرد واقع در اراضی موسوم به نانواخانه شهرکرد به مساحت ۷.۶ هکتار و میزان نیاز آبی ۰.۵ لیتر در ثانیه توسط اتحادیه دامداران صنعتی و سنتی ماندگار (به عنوان نماینده سازمان جهاد کشاورزی) در دست پیگیری است.

میراحمدی خاطرنشان کرد: ظرفیت دام سبک قابل مبادله در این میدان پنج هزار و ۵۰۰ رأس در شبانه روز پیش‌بینی شده، همچنین نقشه اولیه و سایت مرحله اجرایی طرح نیز تهیه و تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده در بهار سال ۱۴۰۳ کلنگ‌زنی میدان عرضه دام با مشارکت مردم انجام خواهد شد.

کد خبر 750833

دیگر خبرها

  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها