Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-03@07:09:49 GMT

پرسپولیس با مهاجم خارجی به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۱۷۱۸

پرسپولیس با مهاجم خارجی به توافق رسید

فارس نوشت: با وجود نزدیک شدن به برگزاری بیست و دومین دوره لیگ برتر باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته مهاجم خارجی مدنظر کادر فنی خود را جذب کند و این موضوع باعث انتقاد‌های زیادی شده است. البته مذاکرات زیادی با گزینه‌های متعدد انجام شد، اما هر یک بنا به دلایلی به ثمر ننشست تا پرسپولیس با وجود حضور پرقدرت در ابتدای فصل نقل و انتقالات، نتواند مهاجم مدنظرش را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با آلف مانگا بازیکن برزیلی انجام داده و به نظر می‌رسد توافقاتی هم در این بین شکل گرفته است، اما اینکه این توافقات به امضای قرارداد ختم شود یا نه، هنوز مشخص نیست. باشگاه پرسپولیس باید پول رضایت‌نامه این بازیکن برزیلی را بپردازد که هنوز این اتفاق رخ نداده و مشخص نیست که آیا در روز‌های آینده این پول پرداخت می‌شود یا نه.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس همچنین مذاکراتی با لوکادیا انجام داده و شروط این بازیکن هم پذیرفته شده، اما این مهاجم که به نظر می‌رسد از طولانی شدن روند مذاکراتش با پرسپولیس گله‌مند است اعلام داشته که برای تصمیم‌گیری جهت پیوستن به سرخ‌پوشان تهرانی باید با خانواده خود مشورت کند! این در حالی است که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ترجیح می‌دهد بین لوکادیا و مانگا، لوکادیای هلندی را در تیمش داشته باشد.

باشگاه برزیلی آلف مانگا برای رضایت‌نامه این بازیکن در جواب درخواست باشگاه پرسپولیس مبلغ ۴۵۰ هزار دلار را طلب کرده است و این موضوع سنگ بزرگی پیش پای پرسپولیسی‌ها به حساب می‌آید. هر چند که توافقات با این بازیکن برزیلی انجام شده و در صورتی که پول رضایت‌نامه او پرداخت شود، مانگا به پرسپولیس خواهد آمد.

با این همه پرسپولیس روز شنبه در حالی به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت که هنوز نتوانسته مهاجم خارجی مدنظرش را جذب کند.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل‌کثیر که جدایی پر ماجرایی در تابستان ۱۴۰۲ از پرسپولیس به مقصد سپاهان داشت، در نیم فصل دوباره پرسپولیسی شد و درحالی‌که بعضی از هواداران همچنان از او دلخوری داشتند اما مهاجم جنوبی با گل‌هایش هر هفته کدورت‌ها را کمرنگ کرد.

عیسی آل‌کثیر در این مدت در هشت بازی لیگ و دو بازی جام حذفی برای پرسپولیس هفت گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن فصل سرخ‌ها به حساب می‌آید.

این مهاجم که در هفته‌های گذشته روی روند گلزنی بوده و در سه بازی متوالی مقابل ملوان، صنعت نفت و آلومینیوم ۴ گل زده حالا امیدوار به ادامه این روند مقابل تیم سابقش است.

پرسپولیس امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است.

دیگر خبرها

  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید