Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: نظارت بر اجرای قوانین و احصا قوانین اجرا نشده و بر زمین مانده همچون "قوانین هوای پاک، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ارتقای سلامت اداری" در دستور کار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ذبیح‌الله خدائیان پیش‌ از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ضمن تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان و امام سجاد(ع) و ابلاغ سلام رئیس قوه قضائیه، به اقدامات سازمان بازرسی اشاره کرد و اظهار داشت: نظارت بر اجرای قوانین و احصا قوانین اجرا نشده و بر زمین مانده جزو رسالت ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ماموریت‌های رئیس قوه قضاییه به سازمان بازرسی پیرامون نظارت بر اجرای قوانین و تکالیف قانونی دستگاه‌ها، گفت: سازمان بازرسی در راستای اجرای دستورات رئیس قوه قضاییه به این موضوع ورود کرده و امورات با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور "قوانین هوای پاک، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ارتقای سلامت اداری و  قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار" را به عنوان برخی از مصادیق مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تمام توان و ظرفیت‌ خود را برای تحقق اجرای این دستورات به‌کار خواهیم گرفت.

خدائیان بر ضرورت همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف در استان کردستان تأکید کرد و بیان داشت: هدف از سفرهای استانی بررسی مسائل استان‌ها و استفاده از ظرفیت‌های سازمان بازرسی و شورای دستگاه‌های نظارتی در راستای رفع مشکلت استان و مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان نیز در این دیدار ضمن تسلیت شهادت امام سجاد(ع) از حضور رئیس و مدیران سازمان بازرسی در استان کردستان قدردانی کرد و با اشاره به اقدامات شایسته دستگاه قضایی استان کردستان و سازمان‌های تابعه اظهار داشت: سال گذشته نزدیک به 10 هزار نفر به دفتر مراجعات مردمی نماینده ولی فقیه در استان کردستان مراجعه کرده‌ که در این میان "نیروی انتظامی و دستگاه قضایی" کمترین مراجعات را داشته‌اند و این امر نشان‌دهنده رضایت مردمی و فعالیت خوب این دو مجموعه است.

وی به برخی از مشکلات استان کردستان از جمله، منابع طبیعی، آب و شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و با تقدیر از سازمان بازرسی به دلیل ورود به ترک فعل مدیران، خواستار ادامه این روند شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به تعطیلی برخی از کارخانه‌های مهم استان اشاره کرد و گفت: برای رفع برخی از مسائل و مشکلات و کاهش آسیب‌ها، باید اشتغال ایجاد شود.

پورذهبی خواستار احیا کارخانه‌های تعطیل شده و ایجاد اشتغال برای جوانان در استان شد و افزود: امیدواریم با فعالیت مجدد کارخانجات، جوانان مشغول به کار و تولید بیش از پیش رونق گیرد.

رئیس سازمان بازرسی‌کل کشور: گلوگاه‌های فساد در کشور شناسایی می‌شود/ برخورد با ترک فعل مدیرانانتقاد سازمان بازرسی از عدم کفاف وثیقه‌های بانکی دریافت‌کنندگان تسهیلات کلان

انتهای پیام/481/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان رئیس سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر روابط‌عمومی فدراسیون اتاق‌های بازرگانی امارات متحده عربی، دراجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا با ابراز خرسندی از سفر به اصفهان با تاکید بر استفاده از هوش مصنوعی و توسعه شبکه سازی گفت: اولین وظیفه ما به‌عنوان اتاق بازرگانی این است که تجارب را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم و برای ارتقای شبکه‌سازی ارتباطات اتاق‌ها را بهبود ببخشیم.
عبد اله حسن محمد العامری با اشاره به اینکه در این مجمع باید توانایی کشور‌ها را در نظر گرفت، افزود: ما در امارات متحده عربی و در اتاق بازرگانی آمادگی کامل داریم تا تجارب دیگران را یاد بگیریم و تجارب خود را به اشتراک بگذاریم.
عبد اله حسن محمد العامری ادامه داد: تاکنون روابط خوبی با اتاق بازرگانی ایران داشته‌ایم، اما اکنون نیازمندیم بدانیم چه قدم‌هایی باید برداشته شود تا بتوانیم مسیر را برای بخش‌های خصوصی هموار کنیم.
مجمع گفتگوی همکاری آسیا Asia Cooperation Dialogue با هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند.
ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد.
در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است. کشور‌های بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.

دیگر خبرها

  • ۱۴ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش
  • توضیحات لطیفی درباره برنامه‌های استخدامی دولت در سال جاری
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است
  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند