Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پیام امروز گفت: از ابتدای امسال ۱۲۶ میلیارد تومان برای اجرای ۹۴مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان میاندوآب در نظر گرفته شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: البته این میزان مورد رضایت ما نبوده و این اعتبارات نیاز به بازبینی دارد.

وی اظهار کرد: هرچند اعتبارات مصوبات سفر در سال۱۴۰۱اعلام شده ولی با حرکت جهادی که در میاندوآب آغاز شده در اجرای مصوبات سفر از شهرستان هایی که اعتبارات آنها مربوط به سال ۱۴۰۰ است جلوتر هستیم و با تمام توان این روند را ادامه خواهیم داد،

پیام تصریح کرد: قطعاً اکثر مصوبات در سال جاری و طبق برنامه زمان بندی اجرایی شده و تعدادی نیز که زمان بر هستند تا پایان سال ۱۴۰۲ اجرا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار میاندوآب هم چنین با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی عملکرد خود را محدود به اعتبارات مصوب نکنند، تصریح کرد: مدیران با جدیت بدنبال جذب اعتبارات مختلف باشند.

وی گفت: مدیری موفق و مورد اعتماد و پسند مردم است که ضمن پیگیری و جذب اعتبارات، در نهایت صداقت عملکرد خود را نیز به مردم گزارش دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری میاندوآب مصوبات سفر شهرستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت (۱۰ هزار میلیارد تومان) از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران