Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@17:28:24 GMT

نقش کلیدی خبرنگاران در اقناع‌سازی افکار عمومی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۱۸۵۳

نقش کلیدی خبرنگاران در اقناع‌سازی افکار عمومی

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: چنانچه مسئولان مطالبات واقعی خبرنگاران را بپذیرند و کم و کاستی‌های آنان را رفع کنند، قطعاً میزان رضایتمندی شهروندان از مسئولان افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _ چهارشنبه نوزدهم مردادماه _ در جلسه‌ای به مناسبت روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، اظهار کرد: چنانچه افرادی واقعه عاشورا را سینه به سینه و نسل به نسل نقل نمی‌کردند، مردم از آن واقعه بزرگ آگاهی و اطلاع نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خبرنگاران در اقناع‌سازی افکار عمومی نقش مؤثری دارند، افزود: خبرنگاران می‌توانند اخبار را به صورت واقعی بیان کنند و همانند مسیح علی‌نژاد سیاه‌نمایی نکنند؛ خبرنگارانی که امیدآفرینی و حقیقت را برای مردم بیان می‌کنند، قابل تقدیر هستند.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه خبرنگاران در حوزه تخصصی و زمینه‌های مختلف فعالیت دارند اما همه آن‌ها یک هدف دارند و آن هم بیان حقیقت است، خاطرنشان کرد: خبرنگاران امروز یک سرباز رزمنده هستند، کاستی‌های جامعه را به گوش مسئولان می‌رسانند و بدون توجه به حزب و گروه خاصی مطالبه‌گری می‌کنند.

نجفی با بیان اینکه بخشی از کار خبرنگاران امر به معروف و نهی از منکر است، ادامه داد: چنانچه مسئولان مطالبات واقعی خبرنگاران را بپذیرند و کم و کاستی‌های آنان را رفع کنند، قطعاً میزان رضایتمندی شهروندان از مسئولان افزایش پیدا می‌کند.

نقش برجسته خبرنگاران در رشد شهر

وی تصریح کرد: در مجموعه شهرداری شهرکرد، قدردان تلاش‌های تمام فعالان عرصه خبر هستیم و تلاش داریم شهری در مسیر ترقی و توسعه بسازیم تا خبرهای خوش و عکس‌های دل‌انگیز به شهروندان مخابره شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد اضافه کرد: خبرنگاران شبانه‌روز بدون هیچ چشم‌داشتی برای انعکاس اخبار شهرداری تلاش می‌کنند، زحمات بی‌وقفه آنان جای تقدیر دارد و با حضور خبرنگاران در عرصه‌های گوناگون، شاهد رشد و پویایی جامعه خواهیم بود.

در ادامه، احمد مولوی، مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: مسئولیت اصحاب رسانه نسبت به جایگاهشان در راستای حفظ منافع ملی و شهری سنگین است و بزرگترین هدف خبرنگاران بیان مسائل و مشکلات به صورت دقیق، به دور از سیاه نمایی و همراه با مطالبه‌گری است.

وی با بیان اینکه شهر پویا به دست خبرنگاران ساخته می‌شود، افزود: تحلیل‌های سازنده، رساندن اخبار به گوش مسئولان و برجسته کردن اخبار، توسط خبرنگاران انجام می‌شود و لازمه ترقی شهر همدلی و هم‌زبانی مدیریت شهری، شهروندان و اصحاب رسانه است.

کد خبر 595164

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری شهرهاي ايران روز خبرنگار خبرنگار مطالبات شهر مدیریت شهری شهرداری برنامه ریزی شهری پروژه های شهری مدیران شهری شهرکرد شهرداري شهركرد مشارکت شهروندان شهرداری ها خدمات شهری رضایتمندی شهروندان انعکاس اخبار منافع ملی مسائل شهري مشکلات شهري مطالبات شهروندان مطالبات مردم مطالبات مردمی اطلاع رسانی اصحاب رسانه فعالان عرصه خبر اقناع سازی افکار عمومی جامعه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: با وجود نیاز استان در مناطق روستایی و عشایری به کتابخانه سیار، ما فعلأ فقط یک کتابخانه سیار در استان داریم.

«سمیه حیدری» با حضور در ایسنا در این خصوص اظهار کرد: ما در استان کتابخانه سیار نداشتیم و یکی از ضروری‌ترین کارهای راه‌اندازی کتابخانه سیار بود، با مسئولان سپاه امیرالمومنین (ع) استان هماهنگی شد و یک خودرو متناسب در اختیار اداره کل کتابخانه‌های استان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: برای تجهیز این کتابخانه سیار ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۷ روستا در شهرستان ایلام را در ۵ روز هفته، پوشش می‌دهد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام افزود: با توجه به تعدد روستاهای استان و دسترسی نداشتن کتاب دوستان به‌خصوص دانش‌آموزان، افزایش تعداد کتابخانه ‌های سیار استان ضروری است.
حیدری گفت: تعداد زیادی روستا در شهرستان سیروان وجود دارد که نیازمند کتابخانه سیار هستند اما امکانات نداریم.
وی ابراز امیدواری کرد: رایزنی‌ها با مسئولان کشوری و استانی برای افزایش کتابخانه‌های سیار استان ادامه دارد.
انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • افکار عمومی آمریکا نمی‌تواند نسبت به جنایات در غزه بی‌تفاوت باشد
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • دستورات و تاکیدات اژه‌ای در راستای اقناع افکار عمومی
  • ۸ نکته درباره‌ افکار و خطاهای شناختی/ چطور خشم خود را کنترل کنیم؟
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام