Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از برنامه‌های قاضی‌زاده هاشمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، آرا شاوردیان، با اشاره به آماری از شهدای ارامنه در کشور، اظهار کرد: جامعه ارامنه کشور و در کل جامع ادیان توحیدی از همان اوایل انقلاب شهدایی را تقدیم انقلاب کردند که سهم شهدای ارمنی نزدیک به ۱۱۴ شهید است که تقدیم انقلاب و دفاع مقدس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران در مجلس شورای اسلامی افزود: در کنار شهدا نیز عزیزانی آزاده و جانباز هستند که از همان اوایل جنگ تحمیلی تا پایان سال‌های دفاع مقدس در اسارت رژیم بعث عراق بودند و شهدای ارمنی در خط مقدم جبهه در کنار دیگر هم‌وطنان در مقابل دشمن جنگیدند و به شهادت رسیدند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون مجلس شورای اسلامی گفت: پس از سال‌های دفاع مقدس وظیفه اصلی ما حمایت از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و کسانی است که در حملات شیمیایی رژیم بعث عراق صدماتی متحمل شدند و باید بتوانیم در کنارشان باشیم. هم اکنون موضوع درمان ایثارگران مطرح است و باید بتوانیم امکانات رفاهی برای خدمت در اختیار این عزیزان و خانواده آنها قرار دهیم.

نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت و مجلس در حال تدوین برنامه هفتم توسعه هستند و با توجه به شرایط و تجربیات باید بتوانیم امکانات و بودجه کافی پیش‌بینی کنیم که کمک حال خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان و خانواده آنها باشد. آقای قاضی‌زاده هاشمی که خودشان از خانواده ایثارگران هستند و در مجلس سابقه حضور داشته و اکنون معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند در این زمینه تلاش می‌کنند که برنامه‌ای برای حمایت از ایثارگران تدوین شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این اطمینان را به ایثارگران می‌دهیم که حامی این برنامه‌ها هستیم و کمک‌حال دولت محترم و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهیم بود.

کد خبر 595205

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی مجلس شورای اسلامی ایثارگران شهدای ارامنه دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بنیاد شهید و امور ایثارگران مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

‌ مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: این تسهیلات تا پایان خرداد ماه سال جاری قابل بهره‌برداری توسط متقاضیان است.

وی افزود: مشمولین ماده ۳ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اعم از جانبازان با هر درصد جانبازی، فرزندان و همسران شهدا، والدین شهدا و آزادگانی که تا کنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه، ثبت‌نام و طی فرآیند لازم از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران بهره‌مند شوند. تسهیلات مزبور ۲۰ ساله و با نرخ ۴ درصد می‌باشد و پرداخت مابه‌التفاوت سود آن بر عهده دولت است.

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ متأسفانه تسهیلات مسکن پیش‌بینی نشده بود اما با پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و مساعدت و همراهی دولت در سال گذشته، عملیاتی و اجرایی شد.

وی در ادامه گفت: بر اساس تصویب نامه هیأت وزیران نرخ تسهیلات مسکن برای شهرهای با جمعیت بالای یک میلیون نفر ۶۰۰ میلیون، مراکز استان‌ها ۵۰۰ میلیون، شهرستان‌ها ۴۰۰ میلیون و روستاها ۳۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6090834

دیگر خبرها

  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان