Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان هشدار داد: احتمال وقوع توفان شن و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمان به استان‌های همجوار و همچنین آسیب به سازه‌های موقت و شکستن درختان فرسوده دور از انتظار نیست.

حمیده حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از هشدار سطح زرد در سطح استان کرمان خبر داد و گفت: همچنان شاهد تقویت الگوی وزش بادهای ۱۲۰ روزه و متعاقب آن وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک در اکثر مناطق استان بویژه در نیمه شرقی استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: بادهای نسبتا شدید در استان از ظهر پنجشنبه(۲۰ مرداد) آغاز و عصر روز شنبه هفته آینده (۲۲ مرداد) به پایان خواهد رسید.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان کاهش کیفیت هوا، کاهش دید و احتمال وقوع طوفان در شرق و جنوب شرق استان دور از انتظار ندانست و بیان کرد: مناطق نیمه شرقی، شمال و شمال غرب به ویژه شهرستان‌های انار، بم، راور، رفسنجان، رودبار جنوب، ریگان، سیرجان، شهداد، صفائیه، فهرج، گلباف و نرماشیر تحت تاثیر این سامانه قرار می‌گیرند.

او هشدار داد: احتمال وقوع توفان شن و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمان به استان‌های همجوار و احتمال آسیب به سازه‌های موقت و شکستن درختان فرسوده دور از انتظار نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان هشدار هواشناسی توفان گرد و خاک استان کرمان احتمال وقوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای ایلام آمده است: بتوجه به پیش بینی های موسسه تحقیقات آب کشور، هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و بررسی های دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای ایلام مبنی بر فعالیت توده بارشی از عصر روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ لغایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ به دلیل سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و امکان سرریز سدهای ایلام و دویرج دهلران، از کلیه هم استانی های عزیز خواهشمندیم به جهت جلوگیری از بروز هرگونه خسارت از نزدیک شدن، استقرار و اسکان در پایین دست سدها، حریم و بستر روخانه ها و دهانه پل ها خودداری کنند.

کد خبر 6092700

دیگر خبرها

  • تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه
  • هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | هشدار برای آبگرفتگی تهران صادر شد
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام