Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:28:08 GMT

برق‌ جان جوان ۳۰ ساله را در همدان گرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۲۰۵۴

برق‌ جان جوان ۳۰ ساله را در همدان گرفت

ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان همدان از برق‌گرفتگی یک جوان همدانی با برق دستگاه سیرشویی خبر داد. 

علیرضا صارمی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح این خبر اظهار کرد: روز گذشته مرد ۳۰ ساله در منطقه شهرک صنعتی بهاران شهرستان بهار هنگام استفاده از دستگاه سیرشویی به علت اتصالی برق و بی احتیاطی دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به فصل برداشت سیر در استان همدان لازم است نکات ایمنی در این خصوص رعایت شود. 

صارمی با بیان اینکه در چهار ماهه امسال چهار نفر بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند، گفت: بررسی های انجام شده در سازمان پزشکی قانونی نشان می دهد بیشتر برق گرفتگی ها به علت ناآشنایی با اصول پیشگیری از وقوع برق گرفتگی و بی توجهی به اصل کلی برق گرفتگی یعنی عبور جریان برق از بدن به زمین اتفاق می افتد.

وی مطرح کرد: بیشترین میزان برق گرفتگی در فصل تابستان رخ می دهد چراکه با آغاز فصل گرم سال و راه اندازی دستگاه های برودتی و سرویس کولرها تعداد قربانیان ناشی از برق گرفتگی در جداول آماری این اداره کل افزایش می یابد.

مدیر روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان همدان در پایان بیان کرد: با توجه به اینکه در روزهای گرم سال قرار داریم و راه اندازی و استفاده از وسایل سرمایشی، شهروندان باید اصول فنی و نکات ایمنی را در نصب و به کارگیری سیستم های سرمایشی و استفاده از وسایل برقی به کارگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برق استانی اجتماعی برق گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر اینکه پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ٢٨ ساله، اهل پلدختر که در داخل رودخانه دچار حادثه شده وغرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 6090800

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله