Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@14:49:38 GMT

گرما همچنان خوزستانی‌ها را به بیمارستان می‌کشاند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۲۱۵۴

گرما همچنان خوزستانی‌ها را به بیمارستان می‌کشاند

ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه ۲۷ خوزستانی به بیمارستان‌ها در پی گرمازدگی خبر داد.

دکتر حبیب حی‌بر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گرمای شدید در خوزستان اظهار کرد: در پی پیش‌بینی وقوع دماهای بالای ۵۰ درجه در برخی نقاط خوزستان، تمام مراکز درمانی در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز گذشته (۱۸ مردادماه) ۲۷ نفر در پی گرمازدگی به بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کردند. خوشبختانه همه بیماران به صورت سرپایی خدمات درمانی را دریافت کردند و هیچ کدام بستری نشدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان درمان گرمازدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد

ابراهیم خالقی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و هشتمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم " محمدعلی درمیانی"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

او افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۵۳ ساله ساکن نیشابور که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین قرنیه‌های زنده یاد درمیانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد