Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا  حسین مدرس خیابانی روز چهارشنبه در نشست ستاد اربعین اظهارداشت: پذیرایی و میزبانی از زائران کشور پاکستان اعزامی به اربعین حسینی برای ما افتخار است.

وی افزود: با توجه به اعلام آمادگی مناطق آزاد برای میزبانی از زائران اربعین، منطقه آزاد چابهار به صورت گسترده آماده خدمت رسانی به این زائران است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر تامین آب مورد نیاز زائران اربعین خاطرنشان کرد: از طریق لوله کشی، تانکر سیار و آب معدنی آماده خدمت رسانی به زائران پاکستانی هستیم.

وی ادامه داد: همه دستگاه های خدمات رسان یک نماینده ثابت و تام الاختیار در محل مرز میرجاوه و ریمدان مستقر کنند که حدود یک ماه در مبادی ورود و خروج زائران در این مرز ها حضور داشته باشند.

مدرس خیابانی ادامه داد: با اعلام آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی تقسیم وظایف صورت گرفته تا در خدمت رسانی به زائران اربعین در مبادی مرزی استان مشکلی وجود نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه پذیرایی از زائران امام حسین (ع) یک کار مردمی محسوب می‌شود، افزود: خدمت رسانی به زائران اربعین قطعاً یک کار مردمی است که همه مسوولان باید برای تسهیل این امر با همه امکانات پای کار باشند. 

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طبق پیش بینی ها در ایام اربعین حسینی با حجم زیاد مسافر در دو مرز ریمدان و میرجاوه مواجه خواهیم شد لذا طبق دستور وزیر کشور در ستاد اربعین امورات باید با هماهنگی فرمانداران پیگیری شود.

وی اذعان کرد: ستاد اربعین در همه شهرستان های سیستان و بلوچستان تشکیل شود چرا که مغناطیس اربعین حسینی همه استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مدرس خیابانی بیان کرد: سه جایگاه سیار برای سوخت رسانی به اتوبوس‌ها پاکستانی تعبیه و جانمایی شود و هر ماشینی که حامل زائران پاکستانی است جایگاه اختصاصی برای سوختگیری در پمپ ها داشته باشد.

وی ادامه داد: بیمارستان‌های پشتیبان، آمبولانس هوایی و بیمارستان‌های صحرایی تعبیه شده و ۲ مرکز سیار بیمارستانی در مرز میرجاوه و ریمدان مستقر خواهند بود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مبادی مرزی اذعان کرد: با کمک مجموعه هلال احمر و وزارت بهداشت زائران پاکستانی حداقل ایستایی در مرزها را خواهند داشت.
 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان پاکستان زائران اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان پاکستان زائران اربعین سیستان و بلوچستان پاکستان زائران اربعین سیستان و بلوچستان زائران اربعین خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، خادمیاران رضوی فولادکلایی بخش رودبست شهرستان بابلسر از امروز در سالروز شهادت امام جعفر صادق به مدت ۴روز در چایخانه صحن مطهر امام حسن مجتبی (ع) حرم مطهر رضوی شروع به فعالیت و خدمت رسانی به زائرین کردند.

شجاع ولی تبار مسئول کانون خادمیاران رضوی بابلسر در این رابطه گفت: این چایخانه با حضور ۶۰ نفر از خادمیاران افتخاری این شهرستان از تاریخ ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری از ۶صبح تا ظهر با پذیرایی چای، دمنوش، بیسکوبیت و توزیع عدسی گرم همراه با اهدا بسته‌های فرهنگی در قالب میان وعده به زائران و مجاوران این حضرت پذیرایی می کنند.

وی افزود: هدف از انجام این خدمت تکریم و ارائه خدمت به زائران و مجاوران توسط جوانان و افراد انقلابی و جهادی راه اندازی شده است تا بتوانیم پذیرایی شایسته از مهمانان امام رضا (ع) داشته باشیم.

ولی تبار گفت: اجرای برنامه فرهنگی و مداحی در وصف امام رئوف و سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و زمزمه نوای رضا رضا و شفای بیماران و دعا برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان از جمله برنامه‌های شاخص این چایخانه در روز اول فعالیت بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این راستا برای خدمت به زائران مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شد گفت: روزانه ۵ هزار چای به زائران و مجاوران این حرم‌مطهر ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است