Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@12:36:49 GMT

جدول مدال‌ها تا پایان روز پنجم +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۲۳۹۶

جدول مدال‌ها تا پایان روز پنجم +عکس

با پایان‌ یافتن روز پنجم مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، جدول مدال‌ها به‌روزرسانی شد و کشورهای ترکیه، ایران و قزاقستان در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجمین دوره از مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، از روز _جمعه چهاردهم مردادماه_ به میزبانی شهر قونیه ترکیه آغاز شد و در چندین رشته گوناگون ورزشکاران در قالب بخش‌های انفرادی و تیمی به‌مصاف رقبای خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آغاز رسمی این مسابقات از شب گذشته و با برگزاری مراسم افتتاحیه در ورزشگاه ترکو آرنای شهر قونیه، کشورها موفق به کسب مدال‌های رنگارنگی تا به این‌جا شده‌اند.

جدول کسب مدال‌ها تا پایان روز پنجم به‌شرح زیر است:

ترکیه میزبان با کسب ۱۶ مدال طلا، ۱۴ مدال نقره، ۹ مدال برنز و درمجموع کسب ۳۹ مدال در صدر این فهرست قرار دارد؛ کاروان کشورمان نیز با پنج مدال طلا، ۹ مدال نقره و چهار مدال برنز، مجموعاً ۱۸ مدال رنگارنگ کسب کرده و در جایگاه دوم است.

کد خبر 595213

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازی های همبستگی کشورهای اسلامی پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه قونیه ترکیه ایران مدال آوران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارسوی ورزش خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در بسته خبری چهارسوی ورزش، گزیده‌ای رویداد‌های ورزشی گردآوری شده است.

بازگشت ستاره تیم ملی فوتسال به خوزستان، علیرضا رفیعی پور که نقشی تاثیرگذار درقهرمانی تیم ملی درجام ملت‌های فوتسال آسیا داشت، درفرودگاه بین المللی اهواز مورد استقبال قرار گرفت.

بازگشت ستاره تیم ملی فوتسال به استان، بل حضور حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رییس هیئت فوتبال استان و جمعی از مدیران، مربیان و پیشکسوتان ورزش بهبهان، مراسم استقبال از علیرضا رفیعی پور عضو تیم ملی فوتسال کشور درجام ملت‌های آسیا در فرودگاه بین المللی اهواز برگزار شد.

تیم ملی فوتسال با اقتدار قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا در تایلند شد که رفیعی پور یکی از تاثیرگذار‌ترین تیم ملی دراین مسابقات داشت.

مسابقات شش وزن نخست کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور در تهران برگزار شد که امیر کاظمی مدال طلا را تصاحب کرد، سجاد محمدی و آرمین قولی گله مدال نقره را از آن خود کردند، مهدی چاره اندیش، محمدامین خشنودفر، امیر مهدی حاجی وند، محمدجواد عبدولی و امیرمحمد جاوری به مدال برنز رسیدند.

این مسابقات امشب با شناخت تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، شکایت باشگاه‌های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران از باشگاه نفت آبادان در خصوص استفاده غیرمجاز از بازیکن خارجی به نام ابوباکار تراولی در مسابقات لیگ برتر را رد کرد.

در هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری ماهشهر با یک گل تیم ستارگان جوانان بهمن تهران را شکست داد و با ۴۵ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم فولادنوین خوزستان نیز با حساب ۲ بر یک مغلوب میزبان خود تیم پاس همدان شد و با ۲۶ امتیاز به مکان دوازدهم جدول رده بندی همین گروه سقوط کرد.

۲۸ تیم در ۲ گروه برگزار کننده مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت