Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:18:51 GMT

خبرنگاران رزمندگان صف اول جهاد تبیین هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۲۵۶۰

خبرنگاران رزمندگان صف اول جهاد تبیین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احسان الله محمدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خبرنگاران یکی از اقشار زحمت‌کش در جامعه هستند، اظهار کرد: خبرنگاران در طول سال با مجاهدت‌های خود برنامه‌های استکبار در خصوص ایجاد ناامیدی در جامعه را ناکام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر حمایت‌های سپاه پاسداران انقلاب و بسیج از اصحاب رسانه گفت: سپاه و بسیج همواره پشتیبان اصحاب رسانه بوده و این را وظیفه خود می‌داند زیرا معتقدیم خبرنگاران رزمندگان صف اول جهاد تبیین هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان دغدغه اصحاب رسانه را دغدغه تمام مجموعه سپاه و بسیج دانست و افزود: خبرنگاران حق بزرگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند زیرا در تمامی بحران‌ها در کنار مردم و ولایت بوده و از هیچ تلاشی برای حل مشکلات جامعه دریغ نکردند.

محمدی با بیان اینکه آگاهی بخشی نهضت عاشورا به‌مانند مجاهدت شهدای عاشورا دارای اهمیت است، تصریح کرد: واقعه عاشورا دارای درس‌های بزرگی به‌مانند ولایت مداری و اطاعت از ولی‌فقیه است که باید برای مردمان در طول تاریخ بازگو می‌شد لذا اگر نبود جهاد تبیین حضرت زینب (س) درس‌های عاشورا برای جهانیان مغفول می‌ماند.

وی با بیان اینکه هدایت و سعادت جامعه به دست اصحاب رسانه رقم می‌خورد، گفت: ارزش کار خبرنگاری از علمایی که کار تبلیغ می‌کنند کمتر نیست زیرا اصحاب رسانه حلقه واصل میان مردم، مسؤولان و علما هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به بیان جنایات رژیم صهیونیستی در کشور فلسطین بیان کرد: قلم خبرنگاران اسلحه معنوی در جهان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و حتی پروردگار به آن قسم می‌خورد و به این دلیل استکبار از این امر وحشت دارد.

محمدی بیان حقایق در خصوص کشور فلسطین را نمونه بارز جهاد تبیین دانست و گفت: در جوامع غربی بنگاه‌های اخبار ساز مشغول فعالیت بوده و اخبار و جنایات رژیم صهیونیستی را طور دیگر بازگو می‌کنند و نمی‌گذارند مظلومیت فلسطین برای مردم جهان بازگو شود.

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در اجرای درست دستور مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین افزود: خبرنگاران رزمندگان و خط مقدم مبارزه با جنگ روانی استکبار هستند زیرا غول رسانه‌ای دشمن سعی دارد دستاوردهای انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهد.

توجه به مسائل آموزشی را یکی از اهداف سپاه

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) خبرنگاران واقعی در جهان اسلام هستند، اظهار کرد: واقعه عاشورا نمونه بارز آزادگی و اطاعت از امام و رهبر است که می‌تواند درس‌های بزرگی را برای جهان اسلام در طول تاریخ به همراه داشته باشد لذا اگر نبود روایت گری حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) این درس‌ها برای آیندگان بازگو نمی‌شد.

سرهنگ الیاس کوثری با اشاره به ویژگی‌های اصحاب رسانه‌ گفت: استعداد، عشق و تعهد کاری ازجمله مهم‌ترین ویژگی اصحاب رسانه در کشور است که باید به آن توجه شود.

وی از توزیع ۷۰۰ هزار بسته معیشتی تا قبل از سال ۱۴۰۰ توسط سپاه قدس گیلان خبر داد و افزود: بر اساس آمار و‌ با کمک خیرین، بسیج و پایگاه مقاومت بسیج ۷۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۱۵ میلیارد تومان در بین نیازمندان توزیع شده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان توجه به مسائل آموزشی را یکی از اهداف سپاه در کل کشور دانست و بیان کرد: در دوران کرونا برخی از دانش آموزان از تحصیل بازماندند و در همین راستا ۲۰ هزار بسته آموزشی به ارزش ۲۱ میلیارد تومان در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

به گفته کوثری ۲ هزار و ۷۵۴ رأس گوسفند به ارزش هشت هزار میلیارد تومان در میان نیازمندان توزیع شده است.

وی نقش سپاه قدس گیلان در حل بحران آب در استان خوزستان را مؤثر دانست و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در مدت‌زمان ۴۸ ساعت ۲۳۹ تانکر آماده آب توسط سپاه قدس گیلان به استان خوزستان ارسال شد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به ایجاد شرایط ازدواج آسان در کشور گفت: در چند وقت اخیر ۳۰۰ سری جهیزیه به ارزش هفت میلیارد تومان در بین زوج‌های نیازمند توزیع شده است.

کوثری از آب‌رسانی به ۷۵۶ روستای گیلان خبر داد و افزود: محرومیت‌زدایی یکی از اهداف سپاه قدس گیلان است و در همین خصوص در طول مدت ۳۰ ماه به ۷۵۶ روستای گیلان آب‌رسانی می‌شود.

حضرت زینب (س) را نمونه بارز جهاد تبیین در جهان اسلام است

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه واقعه عاشورا نمونه بارز جهاد تبیین در تاریخ جهان اسلام است، اظهار کرد: پس از واقعه عاشورا اگر نبود جهاد تبیین و روایت گری حضرت زینب، اتفاقات روز عاشورا برای آیندگان طور دیگر بازگو می‌شد.

سرهنگ مهدی پارسا حضرت زینب (س) را نمونه بارز جهاد تبیین در جهان اسلام دانست و افزود: خبرنگاران گیلانی با صحت، سرعت، دقت و زینب وار در حال انتشار اخبار هستند و ایجاد موج امید در جامعه هستند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: جهاد تبیین خبرنگاران و جهاد تبیین میلیارد تومان سپاه قدس گیلان جهان اسلام توزیع شده واقعه عاشورا اصحاب رسانه حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت: فعالان رسانه‌ای که خداوند به آنها دانایی و توانایی داده است باید زبان گویای مردم باشند، دغدغه و مشکلات را به گوش مسوولان برسانند و با انتشار مطالب واقعی، از نشر اخبار بدون پایه و تشویش و ناامیدی اذهان عمومی، اجتناب کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردمی است و برگزاری پرشور انتخابات در کشور ما، گواه این مطلب است، اصحاب رسانه هم باید در جهت رضای خدا و خدمتگزاری مردم قدم بردارند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان، اطلاع‌رسانی درست، نقد منصفانه و تبادل آرا را از مهمترین وظایف اصحاب رسانه خواند و افزود: مطبوعاتی که بر پایه اطلاع‌رسانی صحیح قلم می‌زند، در رشد و کمال ملت تأثیرگذار هستند.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در لرستان در ادامه به برنامه‌های دفاتر امامان جمعه در کشور اشاره کرد و گفت: هر امام جمعه و هر نماینده ولی فقیهی برنامه‌های مدونی دارد که به صورت ماهانه به مدیریت شورای سیاست گذاری ائمه امام جمعه ارسال می‌شود، که هر کدام از این برنامه‌ها نیاز به طراحی و اطلاع رسانی به مردم دارد. 
این دیدار با هدف ایجاد صمیمیت بیشتر اصحاب رسانه با یکدیگر و نماینده ولی فقیه انجام شد تا در آینده همه فعالان رسانه در استان با همدلی، در جهت توسعه و رونق اقتصادی و جهش تولید در استان تلاش کنند.
در این دیدار اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، دغدغه‌های روز و مطالبات خود را با نماینده ولی فقیه در لرستان در میان گذاشتند.

دیگر خبرها

  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • صدا و سیما، خط مقدم جهاد تبیین است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه