Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از  روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سید ضیاء ایمانی در بازدیدی سرزده از چهار شعبه بانک صادرات استان قم  ضمن بررسی عملکرد و خدمت‌رسانی شعب بر استفاده از ظرفیت‌های شعب ادغامی، توجه به  بانکداری الکترونیک، پیش‌بینی نیازهای مشتریان، تغییر ترکیب منابع، مصارف بهینه و ارائه تسهیلات با ریسک کمتر و وصول مطالبات تاکید کرد و افزود: تقویت بخش کنترل، نظارت و بازرسی از شعب باید جدیت بیشتری در دستورکار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی دقیقی برای افزایش سهم از بازار بانک صورت گرفته، به تشریح وضعیت شبکه بانکی درباره منابع، سهم بازار، ترکیب منابع ارزی و ریالی و تبیین جایگاه بانک صادرات ایران پرداخت و برنامه‌ها و محصولات جدید بانک را تشریح کرد. 

ایمانی در این بازدید با بررسی عملکرد شعب نسبت به رعایت منابع و مصارف و کاهش هزینه‌های غیرضروری و افزایش رضایتمندی مشتریان تأکید کرد و با اشاره به ضرورت تدوین برنامه در شعب و رصد روزانه وضعیت شاخص‌های عملکردی، خواستار سرعت و دقت بیشتر در انجام امور و خدمت به مردم شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران وصول مطالبات را یکی از راهبردهای اصلی بانک عنوان و از اتخاذ تصمیمات جدید برای تمرکز بر وصول مطالبات مشکوک‌الوصول بانک شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران شناسایی موانع و مشکلات موجود در تسهیل و تسریع فعالیت‌های حرفه‌ای و تخصصی شعب را از مهمترین نتایج بازدیدهای مستمر دانست و گفت: بازدید مستمر از شعب موجب افزایش کیفیت و راندمان کاری و حصول نتایج مثبت مطابق با اهداف و سیاست های مورد نظر خواهد شد.

منبع: الف

کلیدواژه: بانک صادرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت

به گزارش قدس آنلاین، حامد نجفی علمدارلو افزود: همزمان با مدیریت مصرف و کاهش واردات، برنامه‌ریزی صورت گرفته منجر به بهبود تجاری این بخش به میزان بیش از ۲ میلیارد دلار شده است.

قائم‌مقام معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: بر اساس آمار گمرک، صادرات محصولات کشاورزی در سال گذشته ۶.۲ میلیارد دلار بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱، یک میلیارد دلار افزایش را نشان می‌دهد.

نجفی گفت: همچنین میزان واردات در بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، یک میلیارد دلار کاهش و در مجموع تراز تجاری ۲ میلیارد دلار بهبود یافته است.

وی با بیان اینکه کارشناسی‌های انجام شده نشان می‌دهد مراقبت از شرایط فوق و تداوم آن نیازمند افزایش تولید است، افزود: تامین مالی، ریالی، ارزی و به‌هنگامِ زنجیره تامین محصولات کشاورزی، راهکار اساسی رشد تولید است.

قائم‌مقام معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: ارزش افزوده بخش کشاورزی با صادرات آن رابطه دوطرفه دارد و تجارب موفق نشان داده است، اختصاص ارز به نهاده‌های تولیدی بخش کشاورزی، اگر به لحاظ زمانی در اولویت تامین و تخصیص قرار گیرد، منجر به کاهش واردات محصول نهایی و افزایش صادرات می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • کسب سهم مناسب از بازار با کار گروهی در سال ۱۴۰۲
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • برنامه افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۳
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳